برنامه‌های قرآنی با استفاده از فضای مجازی برگزار می‌شود

برنامه‌های قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان با توجه به شرایط جامعه، با استفاده از فضای مجازی در استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: با توجه به شرایط موجود جامعه، و همچنین نیاز جدی مردم به معنویت و تأثیر مثبت معنویت بر سلامت روانی افراد، برنامه‌های قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان برای جلوگیری از شیوع ویرورس کرونا با استفاده از فضای مجازی برگزار می‌شود.

جواد احمدی منفرد افزود: محور برنامه‌های قرآنی تأکید بر در خانه ماندن، رعایت موازین بهداشتی و همکاری با ستاد ملی کرونا، و حضور فعالانه جامعه قرآنی به‌ویژه تشکل‌های قرآنی در عرصه فضای مجازی است.

او ادامه داد: برنامه ملی سازمان دارالقرآن الکریم پویش ملی هر خانه ایرانی یک جلسه قرآنی است که همین سیاست در استان بوشهر نیز اجرا می‌شود.

 رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: جلسات خانگی قرآنی کریم به‌عنوان محور فعالیت قرآنی است و در این جلسات پدر و مادر خانواده در کنار اعضاء خانواده هر شب یک جزء قرآن کریم را تلاوت می‌کنند.

احمدی منفرد با اشاره به فعالیت‌های قرآنی در فضای مجازی افزود: بیشتر مراکز قرآنی با حضور در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی  برنامه‌های قرآنی مانند ختم قرآن کریم، مسابقات و آموزش‌های قرآنی برگزار کرده‌اند.

او افزود: با هماهنگی که با صدا و سیمای مرکز استان انجام گرفته، آموزش قرآن کریم، شرح کوتاه از دعا‌های روزانه ماه رمضان، شرح دعای ابوحمزه ثمالی برنامه‌هایی است که تولید و پخش می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: مؤسسات و خانه‌های قرآنی استان بوشهر با هماهنگی با ائمه جمعه در طرح مواسات و رزمایش کمک‌های مؤمنانه حضور فعالی دارند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.