مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی:

موظف به تامین اعتبار ورزشگاه ۶ هزار نفری شیراز هستیم

مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: موظف به تامین اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه ورزشگاه ۶ هزار نفری شیراز هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسن کریمی یکشنبه هفتم اردیبهشت در حاشیه بازدید از پروژه ورزشگاه ۶ هزار نفری شیراز، افزود: این پروژه یکی از زیباترین مجموعه های ورزشی کشور است که می‌تواند زیرساخت‌ها قدرت توسعه ورزش قهرمانی در استان فارس و کشور فراهم تر از قبل کند.

او با اشاره به تاریخچه کلنگ زنی و روند اجرایی این پروژه گفت: ساخت این پروژه عملاً از سال ۹۷ وارد مرحله جدیدی شد و در طول دو سال گذشته با سرعت خوبی پیش رفته است.

کریمی این سرعت عمل را نتیجه تاکید وزیر ورزش، حمایت استاندار و اراده موجود در مجموعه اداره کل ورزش و جوانان فارس دانست.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، گره موجود در این پروژه برای تکمیل کارهای جزئی باقیمانده را ابلاغ نشدن اعتبار به این شرکت عنوان و اضافه کرد: با توجه به تاکید وزیر ورزش و جوانان مبنی بر لزوم تکمیل این پروژه تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا ورزشگاه شش هزار نفری شیراز در دو ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

بهره‌برداری از ورزشگاه ۶ هزار نفری شیراز تا پایان بهار

حیدرعلی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس ابراز امیدواری کرد که ورزشگاه ۶ هزار نفری شیراز، به عنوان یکی از پروژه‌های مهم ورزشی کشور، تا پایان بهار امسال آماده بهره‌برداری شود، گفت: این پروژه جزو مصوبات سفر مقام معظم رهبری به شیراز است اما احداث آن رسما از سال ۹۵ شروع شد.

او با بیان اینکه دنبال یافتن مقصر علت تاخیر در آغاز عملیات اجرایی این پروژه نیستیم، افزود: عوامل مختلفی باعث شد تا از سال ۹۵ تا ۹۷ روند اجرایی این پروژه با سرعت کمی پیشروی داشته باشد.

کامیاب ادامه داد: ساخت این ورزشگاه از سال ۹۷ و با حمایت مقام عالی وزارت و استاندار فارس سرعت گرفت تا جایی که اکنون نزدیک به ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس بیان کرد: متأسفانه از بهمن ماه سال ۹۸ تاکنون بار دیگر با کندی در اجرای برخی از اقدامات عمرانی و افت سرعت ساخت پروژه روبرو بودیم.

کامیاب با بیان اینکه بخش‌های باقیمانده از این پروژه در جبهه‌های مختلف است، به تاکید وزیر ورزش و جوانان بر لزوم تکمیل این ورزشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم با توجه ویژه مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و رفع مشکلات پیمانکار، شرایط برای افتتاح این مجموعه تا دو ماه آینده فراهم شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار