محکومیت مرد آمریکایی که قصد ترور ترامپ را داشت

یک مرد ۳۶ ساله آمریکایی که در سال ۲۰۱۸ رئیس جمهور آمریکا را تهدید به ترور کرده بود، به یک سال و نیم زندان محکوم شد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ان بی سی شیکاگو، بنا به اعلام دادستانی فدرال، یک مرد ۳۶ ساله ساکن ایالت تگزاس به جرم تهدید به ترور دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به تحمل ۱۸ ماه زندان محکوم شد.

بنابر بیانیه دفتر دادستانی دالاس، حکم محکومیت مایکل گیدلو روز جمعه به او ابلاغ شد. این مرد آمریکایی در دسامبر سال ۲۰۱۸ رئیس جمهور آمریکا را تهدید به ترور کرده بود. بر اساس اسناد دادستانی فدرال ایالت تگزاس، این فرد اعتراف کرده که او در شبکه‌های اجتماعی ترامپ را به قتل تهدید می‌کرده است. او در جایی اعلام کرده بود که منتظر است تا ترامپ به دالاس بیاید.

دادستان‌های دالاس اعلام کردند این فرد در ۳۱ ماه می ‌سال ۲۰۱۸، پیش از حضور ترامپ در یکی از هتل‌های دالاس، در حوالی آنجا دیده شده است. پلیس محلی این فرد را در حالیکه دست نوشته «قتل ترامپ» را در دست داشت و فریاد می‌زد «رئیس جمهور را بکشید» بازداشت کرد. بنا به اعلام دادستانی فدرال، سرویس مخفی آمریکا با همکاری پلیس دالاس بلافاصله تحقیقات از این مرد را آغاز کردند.

پیشتر نیز یک مرد اهل داکوتای شمالی به دلیل سرقت یک لیفتراک و تلاش برای ضربه زدن با آن به لیموزین رئیس جمهور آمریکا در سپتامبر سال ۲۰۱۷، متهم شناخته و به ۲۰ سال حبس محکوم شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
حیف کاش میکشت این اشغالو
آخرین اخبار