رئیس سازمان سیما، منظر و‌فضای سبز شهرداری ایلام خبر داد؛

‍ ایجاد زیرساخت‌ها در حوزه فضای سبز شهری ایلام

رئیس سازمان سیما، منظر و‌فضای سبز شهرداری ایلام از ایجاد زیرساخت‌ها در حوزه فضای سبز شهری ایلام خبر داد.

‍ ایجاد زیرساخت‌ها در حوزه فضای سبز شهری ایلام

نظام کارزانی رئیس سازمان سیما، منظر و‌فضای سبز شهرداری ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  گفت: با دستور دکتر صادقیان شهردار ایلام به این سازمان و همچنین موافقت اعضای شورای اسلامی شهر، ساخت دو مخزن ذخیره آب خام در پارک ملت و بلوار نماز در دستور سازمان سیما، منظر و فضای سبز قرار گرفت که عملیات عمرانی آن‌ها در حال اتمام بوده و در همین راستا چند مخزن دیگر نیز تعمیر اساسی شده اند.

کارزانی افزود :سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری جهت جلوگیری از هدر روی منابع آب خام فضای سبز شهری اقدام به احداث دو مخزن بزرگ با ظرفیت بیش از ۴۰۰ متر مکعب از محل منابع داخلی سازمان و با اعتبار حدود ۲ میلیارد ریال در زمستان ۹۸ نمود که اکنون در مرحله عایق بندی می‌باشند.

او ادامه داد:این دو مخزن در بوستان ملت و انتهای بلوار نماز قرار گرفته که فضا‌های سبز میدان و پارک ارغوان، پارک آزادی، بلوار زنده یاد، ولی محمد امیدی و بوستان محله هجرت و بلوار شهرداری در محله چالیمار و جانبازان و تعدادی از پارک‌های همسایگی آن محله‌ها را پوشش خواهد داد.

کارزانی در پایان اظهار داشت:مخازن بزرگی که مشکل نشت آب داشتند و آب زیادی در پیک فعالیت سازمان و در فصول گرم سال از آن‌ها به هدر می‌رفت از جمله مخزن بزرگ چقاسبز و مخزن میدان قرآن نیز در اولویت عایق بندی قرار داده و همچنین برای پوشش بیشتر فضا‌های سبز شهری به وسیله آبیاری تحت فشار در نظر داریم در نقاط دیگر شهر که دچار مشکل آبرسانی هستیم با احداث مخازن آب جدید ازجمله بوستان مالیات و ... نسبت به حل مشکلات اقدام نماییم.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.