از لو رفتن مخفیگاه تا دستگیری باند حرفه ای توزیع هروئین

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: ۳ سوداگر مرگ دستگیر و ۴۳ کیلو و ۳۶۸ گرم هروئین کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ بیژن جنتی، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فردیس و اطلاع از فعالیت اعضای یک باند حرفه‌ای خرید و فروش هروئین در سطح استان‌های البرز و تهران، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از اطمینان از صحت خبر و شناسایی مخفیگاه اعضای این باند با هماهنگی مقام قضایی و همراهی اکیپی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: در ادامه ماموران با تعقیب و مراقبت سرکرده باند در نهایت در یک فرصت مناسب که همه اعضای باند در مخفیگاه شان حضور داشتند وارد عمل شده و در یک عملیات غافلگیرانه ۳ نفر از سوداگران مرگ را دستگیر و به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فردیس منتقل کردند.

او افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۴۳ کیلو و ۳۶۸ گرم هروئین کشف شد که پس از تکمیل پرونده به همراه متهمان تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ جنتی در پایان، موفقیت اصلی پلیس را در گرو همکاری مردم با پلیس دانست و گفت: مبارزه و برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی از اولویت‌های اصلی و همیشگی پلیس و مطالبات به حق مردم است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.