رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم؛

هزار ماسک دپو شده در قم توزیع شد

سیجانی گفت:تولیدکنندگان در این واحد‌های تولیدی سلامت‌محور، تعهداتی را برای تولید اقلام بهداشتی دادند و ۱۵۰ هزار عدد ماسک دپو در قم وارد مرحله مصرف‌شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،محمود سیجانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با بیان اینکه اصناف تا ۵ اردیبهشت فرصت ثبت‌نام برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سامانه سلامت داشتند که بیش از ۹۳ درصد ثبت‌نام کردندگفت: در حوزه اصناف و صنعت اکثریت اقدام به ثبت‌نام و ارائه تعهد کرده‌اند، مگر اینکه واحد و صنفی قصد فعالیت در این ایام با توجه به شیوع کرونا نداشته باشد.

سیجانی تصریح کرد: در هفته‌های گذشته از واحد‌های صنعتی سلامت‌محور، بازدید‌هایی به عمل آمد و این واحد‌ها در حین تولید، پروتکل‌های بهداشتی را به‌خوبی رعایت می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم اضافه کرد: در جهت نظارت بر حوزه صنعت، ۵۰ تیم در آماده‌باش هستند تا بر تعهد فعالان در شهرک‌های صنعتی و بیرون از شهرک نظارت کنند، همچنین ۸۰ تیم و ۱۰۰ نفر از بسیج اصناف در اختیار معاونت بهداشتی بوده تا بر پروتکل بهداشتی اصناف ثبت‌نام کرده نظارت داشته باشند.

سیجانی یادآورشد: وزارت بهداشت اعلام کرده است از تولیدات استان خریداری شود و مازاد به استان‌های دیگر برود، دراین‌باره با تمهیدات به ترغیب، تشویق و ظرفیت‌سازی پرداختیم تا کیفیت تولیدات و اقلام بهداشتی افزایش یابد و واحد‌ها در سه شیفت به تداوم فعالیت بپردازند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم تصریح کرد: در حال حاضر تولیدکنندگان محصولات سلامت‌محور قم، نگران دپو و فروش تولیداتشان توسط استان هستند، تولیدکنندگان در این واحد‌های تولیدی سلامت‌محور، تعهداتی را برای تولید اقلام بهداشتی دادند و باید امروز تولیدات این واحد‌ها تعیین تکلیف شود، اخیراً نیز در تأمین نیاز استان ۱۵۰ هزار عدد ماسک دپو در قم وارد مرحله مصرف‌شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.