ارائه ۱۷۰۰ خدمات درمانی به مددجویان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان ازارائه ۱۷۰۰ خدمات درمانی به مددجویان خبر داد و گفت: این خدمات باهدف بهبود و تداوم سلامتی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سیده فاطمه تقوی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان گفت: هم‌اکنون ۳۷ مراکز درمانی و بیمارستانی طرف قرارداد با کمیته امداد استان سمنان هستند که بیمه‌شدگان می‌توانند با رعایت سیستم ارجاع پزشک خانواده از خدمات این مراکز بهره‌مند شوند.

او از از ارائه ۱۷۰۰ خدمات درمانی به مددجویان کمیته امداد استان سمنان در فرودین ماه سال جاری خبر داد و افزود: این خدمات باهدف بهبود و تداوم سلامتی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان اجرایی می‌شود.

سیده فاطمه تقوی در ادامه تصریح کرد: برای خدمات درمانی به مددجویان در این مدت بیش از یک میلیارد تومان هزینه شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان بیمه مکمل درمان که درواقع وجه تمایز بارز بیمه کمیته امداد با سایر سازمان‌های بیمه‌گر دانست و اظهار داشت: مددجویان می‌توانند از مزایایی نظیر دریافت مبالغ مربوط به تفاوت تعرفه، فرانشیز خدمات، هزینه‌های دارو‌های غیر بیمه‌ای، خدمات دندانپزشکی، عصا، عینک، ویلچر، ایاب و ذهاب و سایر هزینه‌های مرتبط با بیماری که مشمول قوانین بیمه نیست بهره‌مند شوند.

او  به حمایت کمیته امداد استان سمنان از ۸۶۰ بیمار صعب‌العلاج، خاص و مزمن خبر داد و بیان کرد: هزینه‌های درمانی این بیماران بسیار زیاد است که نیازمند مشارکت و حضور خیران برای بهبودی این عزیزان است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه امروزه بهداشت به‌عنوان یکی از شاخص‌های زیر بنایی در توسعه جوامع بشری یادشده، و کمیته امداد سعی دارد تا با سرمایه‌گذاری و مداخله در طرح‌های بهداشتی، نسبت به کاهش استهلاک و افزایش بهره‌وری در سه معقولِ نیروی انسانی، سرمایه و زمان اقدام کند یادآور شد: در پی همین هدف دوره‌های بهداشتی در قالب، ارزیابی سلامت زنان، طرح‌های غربالگری، توزیع بروشور بهداشتی، مجریان بهداشت سلامت سالمندان، بهداشت در مناطق محروم اجرا می‌شود.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.