برپایی رزمایش ملی بخشایش ایرانیان در فارس

نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا تا پایان ماه مبارک رمضان از غذای گرم بهره مند می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بذرافشان مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: طرح اطعام مهدوی در راستای کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا از اول ماه مبارک رمضان آغاز شده و قرار است تا پایان ماه مبارک بیش از یک میلیون پرس غذای گرم بین مردم توزیع شود.

او با بیان اینکه برای این کار ٧٢ آشپزخانه در فارس پای کار آمده اند، افزود: در شیراز دارضیافه حرم مطهر شاهچراغ (ع) کار طبخ و توزیع این غذا‌ها رو بر عهده دارد.

بذرافشان با اشاره به اینکه در شیراز توزیع غذا‌های گرم در شش منطقه انجام می‌شود، گفت: هر شب در شیراز هنگام افطار بیش از ٦ هزار پرس غذا و در سطح استان بیش از ٣٣ هزار پرس غذا توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد فارس ادامه داد: تاکنون خیران برای مشارکت در این طرح بیش از ٣ میلیارد تومان مساعدت کرده اند و همچنان ادامه دارد.

او گفت: در کنار طبخ و توزیع غذای گرم، تا پایان ماه مبارک بیش از ١٥٠ هزار بسته معیشتی نیز بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد فارس افزود: نیک اندیشان می‌توانند برای مشارکت در این رزمایش از دو طریق پرداخت به شماره کارت ٦٠٣٧٩٩٧٩٠٠٠٠٠٤٣٢ و یا شماره گیری کد دستوری #١٠٧١٨٨٧٧* همراه کمیته امداد فارس باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار