نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

فعالیت‌های اجتماعی روحانیان به جذب بیشتر مردم به مساجد ختم شود

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی روحانیان و طلاب باید به جذب بیشتر مردم و جوانان به مساجد ختم شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار جمعی از ائمه جماعت با بیان اینکه فعالیت‌های اجتماعی روحانیان به جذب بیشتر مردم به مساجد ختم شود، گفت: مساجد و روحانیان پیش از انقلاب اسلامی و دوران مبارزات، کانون جوشش مبارزان انقلابی و در دوران دفاع مقدس کانون جوشش بسیجیان برای اعزام به جبهه بود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی تأکید کرد: مساجد و طلبه‌ها در دفاع از حرم و همچنین جمع آوری کمک‌های مردمی برای محرومان در برهه‌های مختلف، محور بودند و در این عرصه‌ها خوش درخشیدند.

امام جمعه قزوین گفت: درک ماه رمضان در متون دینی و در قرآن و احادیث بسیار تأکید شده است و ان‌شاءالله تلاش کنیم فرصت‌های ماه رمضان را قدر بدانیم.

او شب قدر را یکی از فرصت‌های ماه رمضان دانست و خاطرنشان کرد: در روایات گفته شده که شب قدر در ماه رمضان است و خداوند نیز غیر مستقیم فرموده که شب قدر در ماه رمضان است.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: در احادیث تأکید شده است که سال انسانی باید از لیله‌القدر شروع شود و با لیله‌القدر پایان یابد و در این زمان محصول کار‌هایی که کرده‌ایم را بررسی کنیم.

نماینده، ولی فقیه در استان بیان کرد: شعار‌های ماه رمضان بین‌المللی است و در رسیدگی به فقرا تأکید شده است که به فقرای همه دنیا نگاه کنیم و در رسیدگی به محرومان صرفاً محله محوری عمل نکنیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار