برخورد پلیس با روزه خواری در ماه رمضان/لزوم پایبندی شهروندان به قوانین درجامعه

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه برخورد پلیس با روزه خواری در ماه رمضان برابر قانون و جدی است، بر لزوم پایبندی شهروندان به قوانین درجامعه تاکید کرد.

سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت: با آغاز ماه مبارک رمضان ، اکیپ‌هایی متشکل از کلانتری‌های سطح شهرستان ایلام ، یگان امداد و همچنین یگان فوریت به منظور مقابله با هنجارشکنان در این ماه تشکیل شده است.

او با بیان اینکه برخورد پلیس با روزه خواری در ماه رمضان برابر قانون و جدی است، اظهار کرد: روز گذشته ۶۴ مورد تذکر لسانی به روزه داران در سطح شهرستان ایلام را داشته ایم.

موسوی با اشاره به لزوم پایبندی شهروندان به قوانین در جامعه ، مطرح کرد : با کسانی که بخواهند با حرکات هنجارشکنانه خود ، حریم روزه داران را رعایت نکنند به طور جدی و برابر قانون برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در رابطه با فعالیت اغذیه فروشی ها بیان کرد : اغذیه فروشی‌ها می‌توانند در ساعات پایانی روز اقدام به پخش غذای بیرون بر کرده و همزمان با افطار فعالیت‌های خود را شروع نمایند .

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.