معاون استاندار قم؛

جمع آوری ۲۱ میلیارد تومان کمک‌های مردمی در قم

سلیمان پور گفت: ۲۱ میلیارد و ۲۶۳ میلیون تومان تاکنون از طریق مجموعه‌های مردمی و خیرین استان برای مقابله با کرونا و تامین بسته‌های معیشتی جمع‌آوری شده‌است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،بیژن سلیمان پور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری قم در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در سالن کرامت استانداری قم گفت: این اعتبار به‌جز کمک‌هایی است مجمع خیرین سلامت استان قم در تامین تجهیزات است.

معاون استاندار قم تصریح کرد: میزان کمک‌های جمع‌آوری‌شده و گروه‌های هدف توزیع بسته‌های حمایتی به‌صورت کامل مشخص شده‌است.

او افزود: تعداد زیادی از خانواده‌های نجیب و آبرومند قمی که عضو هیچ‌یک از نهاد‌های حمایتی نیستند، اما بیشترین فشار اقتصادی را تحمل می‌کنند.

سلیمان پور عنوان کرد: برای دریافت بسته‌های معیشتی جمعیت هلال‌احمر قم ۸ هزار خانوار، شهرداری یک هزار خانواده و اداره کل کار و تعاون قم نیز ۱۵۰ هزار خانوار را معرفی کرده‌است.

محمدرضا گروسی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم نیز در ادامه گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی قم همچنان موظف به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در ادارات هستند.

گروسی ابراز کرد: ۷۰ درصد از دستگاه‌های دولتی قم قانون استفاده از دوم سوم از کارمندان را در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت کردند.

او اضافه کرد: ۲۵ درصد از دستگاه‌های اجرایی قم ۷۵ درصد و ۱۰ درصد نیز ۶۰ درصد از ضوابط مربوط به‌کارگیری دوسوم از نیرو‌های خود را در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت کردند.

 معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت:در رابطه با توسعه دولت الکترونیک در قم باید دستگاه‌های استان به دنبال تامین زیرساخت‌های مورد انتظار باشند.

گروسی تصریح کرد: دستگاه‌های استان برای نهادینه‌سازی دولت الکترونیک باید از ظرفیت بخش خصوصی و مراکز علمی و دانشگاهی بهره ببرند.

 معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: در طرح مواسات و کمک مومنانه نیز تمام دستگاه‌های استان وارد عمل شده و اقداماتی را در پیش‌گرفته‌اند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار