تشدید بازرسی کالا‌های اولویت دار در ماه رمضان

مسئول نظارت و بازرسی اتاق اصناف مهاباد گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان رصد و پایش کالا‌های اولویت دار در دستور کار بازرسان اصناف قرار گرفت.

شریف زاده مسئول نظارت و بازرسی اتاق اصناف مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان تشدید بازرسی اقلام اساسی و کالا‌های اولویت دار در دستور کار بازرسان اصناف این شهرستان قرار گرفت و صاحبان صنفی در صورت نداشتن فاکتور خرید پرونده گرانفروشی تعلق و به تعزیرات حکومتی ارجاع می شوند.

شریف زاده اظهار داشت: این پایش‌ها به منظور جلوگیری از کمبود و نوسانات نامتعارف و سرخود قیمت‌ها به ویژه در خصوص اقلام لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما، میوه، سبزیجات و شیرینی‌های پر مصرف و مرسوم در ایام ماه مبارک رمضان نظارت و بازرسی در سطح عرضه و بازار تشدید خواهد یافت.

او افزود: در طول مدت اجرای این طرح نظارت بر فروش‌های فوق العاده اعم از اصناف و فروشگاه‌های زنجیره ای، کنترل و پایش وضعیت عرضه و قیمت اقلام اولویت دار علی الخصوص اقلامی نظیر شکر، برنج، روغن و ... که دارای قیمت مصوب می‌باشند تشدید خواهد شد.

مسئول بازرسی و نظارت اصناف مهاباد با اعلام اینکه طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان از اول اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه افزایش قیمت سرخود و نامتعارف، احتکار، گرانفرشی، کم فروشی، ارائه نکردن کالا و ... در واحد‌های صنفی، توزیعی و خدماتی را از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۴ ستاد خبری سازمان و یا به شماره ۴۲۴۴۹۹۷۴ اتاق اصناف گزارش دهند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.