گالری خیابانی/ جشنواره بهار قرآن و اراک گردی رایگان در بسته هنری هشتمین روز اردیبهشت

در گالری خیابانی با خدا آشتی کنید، در مسابقه بهار قرآن شرکت کنید و در تور مجازی اراک گردی، اراک را به صورت ۳۶۰ درجه ببینید.

گالری خیابانی/ جشنواره بهار قرآن و اراک گردی رایگان در بسته هنری هشتمین روز اردیبهشتبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،    شهرداری اراک به منظور تلطیف سیما و منظر شهر اراک و با هدف ایجاد فضایی آرامش بخش و متناسب با ایام ماه مبارک رمضان اقدام به برپایی هشتمین گالری خیابانی اراک برای شهروندان اراک کرده است.

این گالری خیابانی همزمان با آغاز ماه‌ پر برکت و پر فضیلت رمضان، با ٣٣ پوستر متناسب  توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک در گالری خیابان شهید رجایی اراک آغاز به کار کرده است.

 

گالری خیابانی/ جشنواره بهار قرآن و اراک گردی رایگان در بسته هنری هشتمین روز اردیبهشت

همچنین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک به مناسبت ماه مبارک رمضان جشنواره بهار قرآن ویژه آقایان و بانوان را برگزار می کند.

حمید کربلایی حسنی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک گفت: آقایان در دو بخش قرائت قرآن و اذان و بانوان در بخش تفسیر می توانند شرکت کنند.

کربلایی حسنی افزود: مهلت ارسال آثار تا پایان ماه مبارک رمضان است و جوایزی برای برگزیدگان در نظر گرفته شده است.

او در ادامه با تشریح قوانین شرکت در مسابقه  گفت: در بخش قرائت و اذان،  فیلم ارسالی باید به صورت افقی گرفته شده و به مدت ۳ دقیقه باشد و باید نام و نام خانوادگی و سن خود را به صورت واضح اعلام نموده و سپس قرائت خود را آغاز نماید.

هنرمند باید از هرگونه میکس یا مونتاژ صدا خودداری نماید؛ قرآئت قرآن به صورت آزاد بوده و از هر سوره قرآن قابل قبول می‌باشد وشرکت کنندگان این دو بخش فیلم‌های قرائت قرآن و اذان را از طریق پیام رسان‌ها به دبیرخانه جشنواره به شماره ۰۹۰۵۷۶۸۲۱۷۴ ارسال نمایند.

در بخش تفسیر هم بانوان علاقه مند به شرکت در بخش تفسیر می‌بایست فایل PDF مربوط به کتاب تفسیر سوره یاسین و پرسشنامه را از سایت www.arakmcsso.ir بارگیری نموده و پاسخ صحیح را به صورت عدد ۱۰ رقمی که از چپ به راست پاسخ صحیح مربوط به سؤالات می‌باشد، به سامانه ۳۰۰۰۴۰۳۷ ارسال و از ذکر هر گونه توضیح اضافه شامل نام و آدرس و ... در متن پیام خودداری نمایید.

گالری خیابانی/ جشنواره بهار قرآن و اراک گردی رایگان در بسته هنری هشتمین روز اردیبهشت

وهاب حمزه لو‍ مدیر اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک گفت : شهرداری اراک در راستای رفاه حال شهروندان و مقابله با شیوع کرونا و همچنین قطع زنجیره انتقال این ویروس، برای نخستین بار امکان بازدید رایگان از تورهای مجازی اراک گردی را به صورت ۳۶۰ درجه فراهم نموده است.

حمزه لو‍ افزود : اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک، در نظر دارد تا با بهره گیری از این تکنولوژی و با هدف های تعیین شده از سوی شهردار اراک، اماکن گردشگری و توریستی شهر را در قالب محتوای الکترونیکی و دیجیتال از طریق این تکنولوژی در معرض نمایش گذاشته تا شهروندان و گردشگران بتوانند به راحتی با استفاده از سامانه گردشگری مجازی شهرداری اراک به صورت غیرحضوری از اماکن و جاذبه های شهر بازدید کنند.

او ادامه داد:این تورها که با جدیدترین تکنولوژی عکاسی ۳۶۰ درجه تهیه شده، در اولین گام امکان بازدید از باغ لاله ها را فراهم نموده است.

مدیر اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک با بیان اینکه تعاریف زیادی از گردشگری الکترونیکی ارائه شده است گفت: این نوع گردشگری عبارت است از بکارگیری فناوری نوین برای ارائه سرویس های مورد نیاز گردشگران، با استفاده از فناوری اطلاعات و ارائه سرویس های مورد نیاز گردشگران با کیفیتی بالاتر و هزینه ای کمتر.

حمزه لو افزود: گردشگری مجازی به صورت خلاصه عبارت است از حضور مجازی و غیر فیزیکی گردشگر در مکان های توریستی که این حضور مجازی با بهره مندی از قدرت رسانه های نوین مبتنی بر فناوری اطلاعات میسر می شود.

شهروندان و علاقمندان جهت استفاده از تور مجازی شهرداری اراک می توانند از طریق لینک ayan.arak.ir/360/bagh_laleh.html وارد قسمت تور مجازی شده و از این تکنولوژی نوین گردشگری بهره مند شوند.

گالری خیابانی/ جشنواره بهار قرآن و اراک گردی رایگان در بسته هنری هشتمین روز اردیبهشت

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.