برگزاری آزمون سراسری استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

رییس مرکز آزمون سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه گفت : آزمون سراسری استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با همکاری مرکز آزمون جهاددانشگاهی در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،بهرام بادکو رییس مرکز آزمون سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه گفت : این آزمون همزمان با سراسر کشور، با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی در استان کرمانشاه برای شش شغل محل (متصدی امور دفتری، کاردان ثبت اسناد و املاک، کارگزین، تحلیل گر سیستم، مسئول ابلاغ و اجرا و سرایدار)، روز جمعه ۳۰ خرداد برگزار خواهد شد.

او گفت : زمان ثبت نام شرکت در این آزمون تا روز پنجشنبه، یازدهم اردیبهشت بوده و تمدید نمی‌شود. تمامی مراحل ثبت نام نیز به صورت غیرحضوری و از سامانه مرکز آزمون جهاددانشگاهی به آدرس https://hrtc.ir/ انجام می‌شود و به مراجعه حضوری نیازی نیست.

بادکو گفت: به داوطلبان توصیه می‌شود قبل از ثبت نام، دفترچه راهنمای شرکت در آزمون را از سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی دانلود کرده و به دقت مطالعه کنند و در صورت داشتن شرایط، در آزمون ثبت نام و شرکت کنند.

رییس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه افزود: زمان برگزاری این آزمون نیز روز جمعه ۳۰ خرداد است و کارت شرکت در آزمون از ۲۶ خرداد از طریق سامانه مرکز آزمون قابل دریافت خواهد بود.

او گفت: نتایج اولیه چند برابر ظرفیت بر اساس نمره آزمون کتبی با ارزش وزنی ۴۰ درصد عمومی و ۶۰ درصد تخصصی و لحاظ سهمیه‌های قانونی و سایر ضوابط و قوانین آزمون از طریق سامانه مرکز آزمون اعلام خواهد شد.

بادکو به داوطلبان توصیه کرد ثبت نام را به روز‌های پایانی موکول نکنند و افزود: داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۳۱۰۳۱ داخلی ۳۰۱- ۳۰۴ و ۳۰۹ تماس بگیرند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار