واکنش حماس به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی در سوریه

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تجاوز اخیر به سوریه را مُهر تأییدی بر اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری فلسطین آنلاین، حازم قاسم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد تجاوز اسرائیل به سوریه در بامداد امروز، مهر تأییدی بر اقدامات خصمانه این رژیم علیه تمامی اقشار امت اسلامی است و تجاوزگری این رژیم علیه سرزمین فلسطین و شهروندان آن قطع نمی‌شود و همچنان ادامه دارد.

حازم قاسم در گفت و گویی مطبوعاتی تصریح کرد: جار و جنجال‌های رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا از سیاست‌های خصمانه رژیم صهیونیستی و نیز تلاش برخی طرف‌های منطقه‌ای در جهت عادی سازی روابط با اسرائیل، افزایش یافته است.

سخنگوی حماس همچنین تأکید کرد: رفتار خصمانه رژیم صهیونیستی یکپارچگی تمامی امت اسلامی را با تمامی توانایی هایشان و انرژی هایشان می‌طلبد تا با منطق رژیم سلطه گر صهیونیستی که تمامی منطقه را هدف قرار داده، مقابله شود.

بامداد امروز سامانه پدافند هوایی ارتش سوریه با تجاوز موشکی رژیم صهیونیستی مقابله و بیشتر آن‌ها را منهدم کرد.

یک منبع نظامی به خبرنگار سانا گفت: ساعت ۴:۵۵ بامداد (به وقت محلی) امروز جنگنده‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی از آسمان جنوب لبنان، چندین موشک به سمت خاک سوریه شلیک کردند که سامانه‌های پدافند هوایی کشورمان فورا آن‌ها را رهگیری کرده و اکثر آن‌ها را منهدم کردند.

همچنین طبق گزارش ها، بر اثر اصابت ترکش موشک‌های متجاوز رژیم صهیونیستی به خانه‌های اهالی شهرک‌های الحجیره و العادلیه در ریف دمشق، ۳ شهروند سوری شهید شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار