طبخ و توزیع روزانه هزارپرس غذای گرم بین نیازمندان ساوه

در طرح اطعام مهدوی روزانه هزارپرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان ساوه توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  با شیوع کرونا در کشور و به وجود آمدن شرایطی که موجب آسیب رسیدن به برخی افراد بخصوص خانواده‌های با توانایی اقتصادی پایین شد رهبرمعظم انقلاب بر همدلی و مواسات مومنانه و کمک به این افراد تا کید کرد.

توزیع روزانه هزارپرس غذای گرم بین نیازمندان ساوه

اولین مرحله رزمایش کمک مومنانه همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در استان مرکزی آغاز شد و مرحله دوم رزمایش همزمان با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و مرحله سوم آن در ایام عید سعید فطر برگزار خواهد شد.

 در همین راستا کمیته امداد امام خمینی (ره) هم  در این راستا  طرح هم سفره و اطعام مهدوی اجرا کرد  و در این راستا دو  آشپزخانه در شهرستان ساوه  برای طبخ غذای گرم در نظرگرفته شده است.

محمدی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ساوه در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: در طرح اطعام مهدوی در ساوه روزانه هزارپرس غذای گرم طبخ و از سوی نیرو‌های جهادی بین نیازمندان و خانواد‌های زیر پوشش این نهاد توزیع می‌شود.

محمدی هزاوه افزود: این طرح، طرح هم سفره و اطعام مهدوی است که با کمک خیرین در حال اجراست و در این طرح دو آشپزخانه برای طبخ غذای گرم در نظرگرفته شده است.

گفتنی ست، تا پایان ماه مبارک رمضان این طرح با مشارکت خیرین، نیرو‌های جهادی ، موکب داران ساوجی ادامه دارد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.