مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: با تصمیم گیری‌ها و دستور العمل‌های ستاد کرونا و استانداری هماهنگ هستیم و اگر پیک دوم کرونا شروع شود حضور در پارک‌ها را متوقف خواهیم کرد.

فروغ مرتضایی نژاد مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  در رابطه با بازگشایی پارک‌ها و فضای سبز گفت:از زمانی که طرح فاصله گذاری اجتماعی از سوی دولت اعلام شد، سختگیری‌ها برای ورود و حضور مردم به پارک‌ها کمتر شد.

او با اشاره به اینکه بازگشایی اماکن و فضای سبز باید همراه با پروتکل‌های بهداشتی باشد تاکید کرد: از طریق نیرو‌های خدمات شهری ضد عفونی کامل سرویس‌های بهداشتی، مبلمان داخل پارک‌ها و همه موارد لازم بصورت روزانه انجام میشود.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان در رابطه با اعمال محدودیت‌ها برای حفظ سلامت مردم اظهار داشت:
هنوز بنر‌ها و اطلاعیه‌های عدم توقف در پارک‌ها نصب هستند و با تاکید ستاد کرونا تا جایی که میشود باید توقف در پارک‌ها کمتر باشد.

مرتضایی نژاد با اشاره به کار‌های فرهنگی و اطلاع رسانی‌های شهرداری اصفهان در رابطه با ویروس کرونا ابراز امیدواری کرد؛ نشستن و توقف در پارک‌ها خیلی کم شده و شهروندان بیشتر برای پیاده روی و ورزش وارد پارک‌ها میشوند.

او در ارتباط با فعالیت مناطق تفریحی ناژوان و صفه گفت: این مناطق مدیریت‌هایی دارند که فضای سبز آن‌ها زیر نظر سازمان پارک‌ها است و همگی موظف به اجرای دستور العمل‌های ستاد کرونا هستیم و عبور و مرور در این مناطق در حد تردد و پیاده روی است و تصمیم گیری در مورد فعالیت مجموعه‌ها و مکان‌های تفریحی با دستور ستاد کرونا خواهد بود.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان در مورد پیک دوم کرونا و تعطیلی مجدد پارک‌ها گفت:با تصمیم گیری‌ها و دستور العمل‌های ستاد کرونا و استانداری هماهنگ هستیم و هرتصمیمی اتخاذ شود مطابق تصمیمات پیش میرویم و اگر پیک دوم کرونا شروع شود حضور در پارک‌ها را متوقف خواهیم کرد.

مرتضایی نژاد درپایان از همه شهروندانی که در این بحران همکاری و همراهی داشتند تشکر کرد و از مردم خواست تا در صورت امکان توقف در پارک‌ها نداشته باشند.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام لطفا پارکها را ببنیدید چون من از خیلی ها میشنوم که برای پیاده روی و تفریح به پارک ها میروند و دیگران را نیز تشویق به این کار میکنند که خود این کار باعث بیشتر شدن بیماری میشه تازه از ماسک و دستکش هم استفاده نمیکنند
آخرین اخبار