کمک پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی برای حمایت از آسیب دیدگان کرونا

پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کمک مؤمنانه برای حمایت از آسیب دیدگان کرونا در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری جمع آوری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی فرمانده ناحیه مقاومت عشایری چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با سراسر کشور رزمایش مؤمنانه در مناطق عشایری استان هم با همت جهادگران ناحیه مقاومت بسیج عشایری در حال اجرا است.

او افزود: کمک‌های نقدی و غیرنقدی شامل دو هزار و ۷۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری جمع آوری شده است که در سه مرحله تقدیم خانواده‌های آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا می‌شود.

ایزدی اضافه کرد: یک مرحله از کمک‌های معیشتی قبل از ماه مبارک رمضان توزیع شده و دو مرحله دیگر نیز بر اساس بانک اطلاعاتی نیازمندان که در ناحیه مقاومت بسیج عشایری تکمیل شده است، همزمان با میلاد باسعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و عید سعید فطر تقدیم خواهد شد.

او با اشاره به ایجاد حساب قرار گاه مؤمنانه ناحیه عشایری استان ادامه داد: عموم مردم و خیرین گرامی می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۴۷۷۲۷۳۵ نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران به نام قرارگاه کمک مؤمنانه ناحیه عشایری استان چهارمحال و بختیاری واریز کنند تا این کمک‌ها به دست مردم محروم مناطق عشایری برسد.

ایزدی همچنین با اشاره به اینکه تاکنون موردی از ابتلای عشایر استان به ویروس کرونا گزارش نشده افزود: به خاطر محدودیت‌ها و فاصله گذاری اجتماعی و تأخیر کوچ عشایر شیوع این ویروس تبعاتی برای این قشر به همراه داشته است.

او از حضور ۴۰ پایگاه فعال در کمیته رفع آلودگی بسیجیان خبر داد و گفت: تشکیل ۱۲ گروه جهادی و خدمات رسانی جهت آموزش عمومی عشایر در این زمینه، توزیع ۹۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده در مناطق عشایری و جمع آوری کمک‌های نقدی از خیرین جهت تهیه و تولید ماسک از دیگر اقدامات این ناحیه در این خصوص است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار