رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام:

متقاضیان خدمات شماره گذاری درصورت همراه نداشتن مدارک به مرکز تعویض پلاک مراجعه نکنند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: شهروندان درصورت کامل نبودن مدارک قانونی به مرکز تعویض پلاک ایلام مراجعه نکنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سرهنگ ابوالفضل کوهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: مرکز تعویض پلاک استان همانند سایر مراکز تعویض پلاک سراسر کشور پس از گذشت حدود ۲ ماه تعطیلی بالاخره درششم اردیبهشت ماه با رعایت کامل کلیه مصوبات و پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی و آماده خدمات رسانی به همشهریان عزیز است.

او افزود: به رغم تاکیدات پلیس بر عدم حضور افرادی که عجله و شتابی برای تعویض پلاک خودرو ندارند در هفته‌های اول بازگشایی و همچنین اعمال طرح زوج و فرد پلاک‌ها و افزایش ساعات کاری مرکز تعویض پلاک بازهم شاهد شلوغی و ازدحام بی سابقه مراجعان در این مرکز هستیم.

سرهنگ کوهزادی با اشاره به اینکه این حجم از مراجعان به جهت تعطیلی بلندمدت مرکز تعویض پلاک یک امر طبعیی است و نت‌ها مرکز تعویض پلاک استان بلکه همه مراکز تعویض پلاک در سراسرکشور با چنین وضعیتی و مشکلی مواجه هستند، اضافه کرد: با این اوصاف پلیس راهور با همکاری موسسه راهشگا تلاش می‌کند تا با بسیج تمام امکانات و افزایش غرفه‌ها و نیرو‌ها بتواند در حداقل زمان امورات مربوط مراجعان را انجام دهد.

او در رابطه با یکی دیگر از علل از شلوغی و ازدحام درمرکز تعویض تعویض پلاک عنوان کرد: بعضا مشاهده می‌شود تعدادی از مراجعان به مراکز تعویض پلاک عمدتا به علت همراه نداشتن مدارک کافی به خصوص مدارک احراز محل سکونت در فرآیند ارائه خدمات شماره گذاری و پس از شماره گذاری وسایل نقلیه با مشکل روبه رو می‌شوند و ضمن هدر رفتن زمان، موجب بروز نارضایتی و سردرگمی در بین آنان می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام درپایان اضافه کرد: کلیه مالکان محترم وسایل نقلیه قبل از مراجعه به مراکز تعویض پلاک حتماً مدارک لازم اعلام شده را همراه داشته باشند تا هنگام تعویض پلاک با مشکل روبه رو نشوند.

 

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.