سرقت علائم ایمنی زمینه ساز بروز سوانح رانندگی در محور زابل - زاهدان

سروری نیا گفت: سرقت تابلو‌های ایمنی و هشداری نصب شده در محور مواصلاتی زابل – زاهدان محدوده روستای باغک، زمینه وقوع سوانح رانندگی را فراهم کرده است.

حامد سروری نیا سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان هامون در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: به دلیل تغییرات ایجاد شده در محور زابل-زاهدان در سنوات گذشته و ضرورت اصلاح فیزیکی دور برگردان نزدیک روستای باغک از توابع این شهرستان، همکاران ما بنا بر دستور مقامات شهرستان و با هماهنگی پلیس راه، نسبت به مسدود نمودن دوربرگردان مذکور با رعایت کلیه استاندار‌های لازم از جمله نصب تابلو‌ها و علائم ایمنی و هشداری اقدام کردند.

او با بیان اینکه علائم جاده‌ای بهترین راهنما برای رانندگان به ویژه هنگام تاریکی هوا است، افزود: متاسفانه به دلیل سرقت مکرر علائم، تابلو‌ها و تجهیزات نصب شده در محل دوربرگردان مسدود شده، این اداره به طور متوسط هر ۱۰ روز یکبار مجدداً نسبت به قرار دادن بشکه ایمنی و نصب انواع تابلو‌های مسیر نمای بال کبوتری، تعیین جهت و ورود ممنوع در محل اقدام می‌نماید.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان هامون تصریح کرد: با وجود تلاش همکاران ما، متاسفانه روند سرقت تابلو‌ها و علائم محدوده مذکور کماکان ادامه دارد که این مسئله، علاوه بر تحمیل بار مالی و عملیاتی، مشکلات بسیاری را برای تردد در محدوده روستای باغک که راه ارتباطی ۳۳ روستای منطقه محسوب می‌شود به وجود آورده است.

سروری نیا در پایان تاکید کرد: از هم استانی‌های عزیز درخواست می‌شود در صورت مشاهده سرقت و یا تخریب علائم در جاده‌ها مراتب را سریعاً به شماره‌های ۱۴۱ و یا ۳۱۴۱ اطلاع دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار