کاراندیش: ایرادات لایحه‌ای وکیل سوئیسی تراکتور را رسانه‌ای می‌کنم

معاون حقوقی باشگاه تراکتور گفت: با توجه به فرافکنی‌های وکیل سوئیسی تراکتور به طور حتم نامه مربوط به ایرادات لایحه او را در رسانه‌ها منتشر خواهم کرد.

کاراندیش: ایرادات لایحه ای وکیل سوئیسی را اعلام می کنممصطفی کاراندیش معاون حقوقی باشگاه تراکتور در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اظهارات وکیل سوئیسی این باشگاه بیان کرد: اظهارات وکیل سوئیسی کذب محض است. ایرادات متعدد لایحه این وکیل را در ۳ صفحه در اسفند ماه ۹۸ به مدیرعامل و مالک محترم باشگاه به صورت مبسوط ارائه کردم که با توجه به فرافکنی‌های او به طور حتم نامه مربوط به ایرادات لایحه او را در رسانه‌ها منتشر خواهم کرد. دوباره تاکید می‌کنم اخذ چنین حکم محکومیتی از مرجع قضایی فیفا بدون اخذ وکیل و یا حتی ارسال دفاعیه آسان‌تر بود.

او ادامه داد: زمانی که بازیکنی با باشگاهی قطع همکاری می‌کند و قراردادش را فسخ کرده با انعقاد قرارداد با باشگاه دیگر و تقاضای ITC برای حضور در تیم دیگر، مطالبه حق الزحمه فصول بعدی که معنایی ندارد. ارتباط بازیکن با باشگاه تمام شده است. مبالغی که این وکیل سوئیسی مطرح کرده درست نیست و کار‌های او به نفع باشگاه تراکتور نبوده است. او قصور و کوتاهی داشته و فقط یک حق الوکاله نسبتا سنگین را برای باشگاه تحمیل کرده است. طبق بند ۳ ماده ۱۲ آیین دادرسی اتاق حل اختلافات فیفا و رویه‌هایی متعدد قضایی هر ادعایی باید همراه با مستندات باشد که وکیل سوئیسی هیچ سند و مدرکی را ارائه نکرده است.

کاراندیش بیان کرد: وکیل سوئیسی در پرونده استوکس به مواردی اشاره کرده که در حل این پرونده نه تنها چاره ساز نبوده است بلکه در مواردی اقرار و اقدام به ضرر باشگاه تراکتور بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار