دستگیری ۲۰ متهم مواد مخدر در اسدآباد

فرمانده انتظامی اسدآباد از دستگیری ۲۰ متهم و کشف مقادیری مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

دستگیری ۲۰ متهم مواد مخدر در اسدآبادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ افشین یاری فرمانده انتظامی اسدآباد بیان کرد: یگان‌های انتظامی این شهرستان در ۴۸ساعت گذشته ۲۰ متهم را دستگیر و مقادیری انواع موادمخدر کشف کردند

او بیان کرد: همچنین ۹ دستگاه وسائل نقلیه مزاحم و متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی اسدآباد  یادآوری کرد: روز گذشته ماموران گشت کلانتری۱۲ این شهرستان حین گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه موتورسیکلت بدون پلاک که به صورت بلاصاحب رها شده مشکوک شدند.

یاری  افزود: با استعلام از سامانه پلیس مشخص شد این وسیله نقلیه سرقتی است که با انتقال موتورسیکلت به پارکینگ، تلاش برای دستگیری سارق آغاز شد.

دستگیری سارق داخل خودرو در نهاوند

فرمانده انتظامی نهاوند گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت وسایل داخل خودرو در سطح شهرستان نهاوند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ احمد ساکی افزود: با اقدامات فنی و اطلاعاتی و با بکارگیری شگرد‌های خاص پلیسی، یک سارق سابقه دار در این خصوص شناسایی و با هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شد.

او اضافه کرد: متهم در بازجویی‌های فنی و تخصصی، به ۶ فقره سرقت محتویات و قطعات داخل خودرو در سطح شهرستان نهاوند اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۳۶ کیلوگرم تریاک در فامنین

سرهنگ علی حسن حیدری  فرمانده انتظامی فامنین گفت: عوامل پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان در یک عملیات موفق به کشف ۳۶ کیلوگرم تریاک در این شهرستان شدند.

او  گفت: در پی تلاش‌های اطلاعاتی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان و شهرستان فامنین بر روی یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد، اعضای این باند قصد دارند یک محموله تریاک را از استان‌های مرکزی به همدان منتقل کنند.

فرمانده انتظامی فامنین افزود: با هوشمندی ماموران در یک اقدام ضربتی خودروی سواری متهمان در ورودی شهرستان فامنین متوقف و در بازرسی از آن، ۳۶ کیلو گرم تریاک کشف و ۲ متهم دستگیر شدند.

حیدری بیان کرد: در پی وقوع سه فقره سرقت در روستا‌های شهرستان فامنین، ماموران انتظامی با حساسیت و دقت بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: با تلاش‌های ماموران و بکارگیری شگرد‌های پلیسی، ۲ نفر از سارقان سابقه دار در این خصوص شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

فرمانده انتظامی فامنین ادامه داد: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی، به سه فقره سرقت از جمله سرقت منزل و اماکن خصوصی اعتراف کردند و اموال مسروقه کشف و به مالباختگان تحویل شد و سارقان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ حیدری از شهروندان خواست با رعایت هشدار‌های پلیسی در نگهداری از اموال و وسایل خود دقت کنند و هر گونه موارد مشکوک را با تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع دهند.

کشف خودروی سرقتی در کمتر از سه دقیقه

فرمانده انتظامی ملایر گفت: به دنبال اعلام سرقت یک دستگاه خودروی سواری بی درنگ طرح مهار به تمامی یگان‌ها اعلام شد که با توجه به حضور میدانی و هوشمند تیم خودرویی رئیس پلیس راهور شهرستان، خودروی مسروقه در زمان حدود سه دقیقه کشف و اقدامات قانونی برای تحویل آن به فرد مالباخته در حال پیگیری است.

سرهنگ محمدباقر سلگی افزود: سارق خودرو با مشاهده ماموران انتظامی از محل متواری شد و تلاش برای دستگیری وی در دستور کار ماموران قرار دارد.

او اضافه کرد: رانندگان نسبت به رعایت ملاحظات پیشگیرانه از سرقت و جلوگیری از بروز فرصت‌های ارتکاب جرم و تقویت سیستم‌های بازدارنده و ضد سرقت اهتمام ویژه داشته باشند.

منبع: ایرنا

انهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.