برگزاری جشنواره در روشنایی رمضان در خراسان جنوبی

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی از برگزاری جشنواره مجازی فرهنگی قرآنی در روشنایی رمضان در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حمیدی مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: این جشنواره با مشارکت کانون، ارشاد و موسسه فرهنگی قرآن و عترت معراج در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

او افزود: جشنواره مجازی فرهنگی قرآنی در روشنایی رمضان در چهار بخش قرائت قرآن (ویژه کودکان ۳ تا ۶ سال)، قصه گویی (ویژه گروه سنی ۹ تا ۱۶ سال)، عکاسی (ویژه گروه سنی ۹ تا ۱۶ سال)، کاغذ و تا (ویژه گروه سنی ۹ تا ۱۶ سال) برگزار می‌شود.

حمیدی اظهار کرد: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را تا ۲۵ رمضان از طریق پیام رسان‌های فضای مجازی ارسال کنند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان خراسان جنوبی عنوان کرد: با توجه به تعطیلی مراکز کانون پرروش فکری در استان به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا این اداره کل از ابتدای شروع قرنطینه و طرح فاصله گاری اجتماعی اقدام به ارائه فعالیت‌های خود در قالب پیک امید مجازی کرده است.

اوتصریح کرد: در این خصوص محتوا‌های فرهنگی، هنری و ادبی توسط مربیان کانون تولید و در بستر اینترنت به آدرس omid.kpf.ir و همچنین پیام رسان سروش به آدرس htpp://sapp.ir/kpfkh_jonobi به صورت روزانه در اختیار علاقه‌مندان و مخاطبین قرار می‌گیرد.

حمیدی بیان کرد: این فعالیت‌ها شامل قصه‌های ۹۰ ثانیه تا دو دقیقه ای، کاردستی، کاغذ و تا (اوریگامی) آموزش بازی در خانه، معرفی کتاب، معرفی شخصیت، شعر خوانی است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: با توجه به شروع ماه مبارک رمضان فعالیت‌ها و محتوا‌های تولیدی کانون برای مخاطبان اغلب با موضوع ماه مبارک رمضان و با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با این ماه و تعمیق باور‌های دینی در آنان خواهد بود.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار