توزیع ۱۵۶ بسته کمک مؤمنانه در استان سمنان

مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان از آغاز رزمایش کمک مؤمنانه به همت پرسنل این اداره کل خبر داد و گفت: بر این اساس ۱۵۶ بسته کمک مؤمنانه توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علینقی حیدریان مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان ضمن بیان اینکه رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه به قشر‌های آسیب‌پذیر از شیوع ویروس کرونا با همکاری پرسنل ادارات تابعه منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان آغاز شد، ابراز داشت: طی این رزمایش ۱۵۶ بسته کمک مؤمنانه توزیع شد.

او ارزش هر بسته را مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال برآورد کرد و افزود: اجرای این رزمایش و ارائه کمک‌های مردمی با تلاش جمعی و جوشش بسیار خوب و مشارکت پرسنل و بسیجیان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان شکل‌گرفته است.

مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان بابیان اینکه وظیفه انسانی هر فردی که بتواند در این شرایط از نیازمندان جامعه دستگیری کند، ابراز داشت: در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و کمک به محرومان جامعه این حرکت خداپسندانه طی روز‌های آتی نیز ادامه دارد.

حیدریان ضمن بیان اینکه این بسته‌های کمک در شهر‌های استان سمنان توزیع خواهد شد، اضافه کرد: ماه مبارک رمضان و از سویی وجود کرونا باعث به نمایش گذاشتن صحنه‌های کم‌نظیری از همدلی، نوع‌دوستی و مهربانی در استان سمنان شده است و خوشبختانه در این روز‌های کرونایی شاهد همراهی خیران و گروه‌های مردمی برای دستگیری از نیازمندان هستیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.