سارق طلاجات دختربچه‌ها در مرند دستگیر شد

 فرمانده انتظامی شهرستان مرند از دستگیری فردی خبر داد که هنگام بازی بچه‌ها با فریب آن‌ها طلاهایشان را به سرقت می‌برد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ، سرهنگ دهقانی فرمانده انتظامی شهرستان مرند گفت: در پی تماس تلفنی چند شهروند مبنی بر سرقت طلای دختران خردسالشان هنگام بازی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او گفت: کارآگاهان با اقدامات پلیسی و اشراف اطلاعاتی سرنخ‌هایی از چگونگی سرقت‌ها و محل اختفا سارق به دست آوردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتی، فردی غیربومی که به طلاجات دختربچه‌ها دستبرد می‌زد در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و طی یک عملیات پلیسی موفق، دستگیر شد.

سرهنگ دهقانی گفت: سارق که جوانی ۲۷ ساله بود به همراه یک خانم با پرسه زدن در محلات و کوچه‌ها در کمین دختربچه‌های زیر ۵ سال نشسته و به محض مشاهده آن‌ها با شیوه و شگرد فریب کودکان با عنوان تحویل نمک و پرسیدن آدرس اقدام به سرقت طلا‌های آن‌ها می‌کردند.

او افزود: متهم در تحقیقات به عمل آمده تاکنون به ۳ فقره سرقت از ۳ کودک اعتراف کرده که تحقیقات تکمیلی پلیس در خصوص دستگیری همدستان وی ادامه دارد.

این مسئول انتظامی در پایان از والدین خواست از فرزندان خود هنگام بازی غافل نشوند و آموزش‌های لازم را در خصوص عدم صحبت کردن با غریبه‌ها و مراقبت از اشیایی که به همراه دارند به آن‌ها بدهند و در صورت برخورد با افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار