رهبری:امیدوارم با تعویق زمان المپیک حقوق المپیکی‌ها دوباره پرداخت شود

عضو تیم ملی اسلحه سابر گفت:اگرحقوق ورزشکاران المپیکی تا سال آینده ادامه داشته باشد به ورزشکار‌ها در کسب نتایج کمک می‌کند

محمد رهبری عضو  تیم ملی شمشیربازی سابر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:با توجه به شیوع ویروس کرونا در خانه هستم. روزی ۲ ساعت طبق برنامه‌هایی که مربی تیم ملی شمشیربازی ارائه می‌دهد ورزش می‌کنم. شمشیربازی سالن و پیست مناسب می‌طلبد، چون این امکان اکنون وجود ندارد یک سری حرکات ورزشی مانند طناب بازی و بدنسازی را در خانه انجام می‌دهم. گاهی نیز برای تمرین هوازی به مکان‌های خلوتی جهت تمرین می‌روم.

او گفت: المپیک یک سال به تعویق افتاد با این وجود برای من فرقی نمی‌کند. قبل ازتعویق زمان المپیک حقوقی به ورزشکار‌های المپیکی پرداخت می‌شد. اکنون با عقب افتادن زمان المپیک اطلاعی از پرداخت حقوق‌ها ندارم.

دارنده سهمیه المپیک توکیو ۲۰۲۰ بااشاره به حقوق المپیکی‌ها ادامه داد: حقوقی که برای ورزشکار‌ها یک سال قبل از المپیک گذاشته بودند کار قشنگ و بزرگی بود و آرامش خاطری برای ورزشکاران المپیکی بود.

رهبری گفت:اگراین حقوق تا المپیک سال آینده ادامه داشته باشد به ورزشکار‌ها در کسب نتایج کمک زیادی می‌کند و باعث دلگرمی ما خواهد شد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار