تحویل یک بهله سارگپه به محیط زیست در اسلامشهر

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسلامشهر از تحویل یک بهله سارگپه توسط یکی از دوستداران طبیعت به یگان محیط زیست این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، الهه بیگی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسلامشهر با اشاره تحویل یک بهله سارگپه اظهار کرد: در پی تماس تلفنی یک شهروند اسلامشهری مبنی بر مشاهده و زنده گیری یک پرنده شکاری در منطقه واوان، ماموران یگان حفاظت شهرستان بلافاصله به محل اعزام و این پرنده را تحویل گرفتند.

وی با اشاره به اینکه شرایط فیزیکی پرنده مناسب بوده است، مطرح کرد: این پرنده از راسته شاهین سانان و از تیره عقاب‌ها بوده و توسط ماموران یگان حفاظت جهت انجام تیمار و اقدامات کنترلی به مرکز نگهداری حیات وحش پارک پردیسان منتقل شد.


بیشتر بخوانید: خطر انقراض ۴ گونه لاکپشت ایرانی


بیگی در پایان ضمن قدردانی از اقدام شایسته این شهروند حامی محیط زیست، افزود: باتوجه به اینکه این پرندگان شکاری از گونه‌های تحت حمایت هستند بر اساس مصوبه سازمان حفاظت محیط زیست کشور هرگونه شکار یا نگهداری غیرمجاز این گونه‌ها مشمول ضرر و زیان بوده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص، موضوع سریعا توسط این اداره پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار