کتاب تا اطلاعیه بعدی معتبر است منتشر شد

مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری، از انتشار کتاب «تا اطلاعیه بعدی معتبر است» خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شمس الدین آل معصوم مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: کتاب «تا اطلاعیه بعدی معتبر است» نوشته علی رضا بیابان نورد، نقد‌هایی که از درون و بیرون گفتمان مدرنیته بر آن وارد شده و منتقدین درون گفتمانی و بیرون گفتمانی از مدرنیته داشته اند را مورد بررسی قرار داده است.

او افزود: این کتاب تلاش دارد سه مفهوم عقل، پیشرفت و حقیقت را در گفتمان‌های پیشا مدرن و مدرن مورد بررسی قرار دهد و سپس از زاویه نگاه منتقدین مدرنیته به نقد‌هایی که به باور‌های متفکران در خصوص این سه مفهوم وارد شده می‌پردازد.

آل معصوم هدف از چاپ این کتاب در حوزه هنری را آماده سازی و تهیه کتابی که با زبان ساده و روان یکی از مهمترین دغدغه‌های بشر امروز که اندیشیدن به اکنونیت است را به مخاطبین عمدتاً هنری و علاقمندان مباحث فرهنگی ارائه کند بیان کرد.

او اضافه کرد: این کتاب گامی است در زمینه غرب شناسی و معرفی تفکر و اندیشه انتقادی که زمینه‌ای ایجاد کرده تا خوانندگان آن بتوانند بستر‌های رشد و تکوین اندیشه‌های انتقادی معاصر را دریابند.

آل معصوم اظهار داشت: این کتاب در چهار فصل و ۱۴ بخش در ۴۲۳ صفحه و شمارگان هزار نسخه با سرمایه گذاری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری و از سوی انتشارات سامان دانش استان به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.