استان کرمانشاه در مبارزه با بیماری کرونا موفق عمل کرد

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : استان کرمانشاه در مبارزه با بیماری کرونا موفق عمل کرده است و در این زمینه همه مسوولین و مدیران با مدیریت استاندار کرمانشاه پای کار آمدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،آیت الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : یکی از مسائلی که از چندی پیش کشور درگیر آن شده بحث کرونا است که انصافاً استان کرمانشاه در این زمینه خوب و موفق عمل کرده است و همه مدیران و مسوولین پای کار آمدند.

او گفت : برای مبارزه با بیماری کرونا همه مدیران تلاش کردند و در این زمینه کرمانشاه جزء استان‌های خوب به برکت همکاری خوب مردم و حضور مسوولین قرار دارد.

امام جمعه کرمانشاه افزود: نیرو‌های نظامی هم در بحث مبارزه با بیماری کرونا خدمات خوبی ارایه کردند و بواسطه همین اقدامات و تلاش‌های مدیران استان، همه پای کار آمدند.

آیت الله علما با اشاره به فضلیت ماه مبارک رمضان گفت: باید سعی کنیم تا آنجایی که می‌توانیم به مضامین و افق ماه مبارک رمضان نزدیک شویم، زیرا فضلیت این ماه بسیار زیاد و ارزشمند است.

او ادامه داد: خداوند متعال با قراردادن ماه مبارک رمضان انسان‌ها را دعوت به معرفت و شناخت در مسیر حقیقت و ارزش‌های والای انسانی کرده است.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: ماه مبارک رمضان تنها ماهی است که در قرآن کریم اسم آن آورده شده و مهمترین اقدامات در ماه مبارک رمضان معرفت در مسیر حق است لذا اسم ماه مبارک رمضان را باید با تکریم بیاوریم.

آیت الله علما گفت: فلسفه وجودی انسان‌ها همان تقوا است که یکی از بهترین راه‌های رسیدن به تقوا، تزکیه نفس مانند انجام اعمالی همچون روزه گرفتن است.

او یکی از وظایف علما و روحانیون را آگاهی بخشی به جامعه به ویژه جوانان عنوان کرد و گفت: دنیا با فکر جوان کار دارد لذا باید با جهت دهی و هدایت فکر جوانان جامعه را به سمت شکوفایی و بالندگی هر چه بیشتر سوق دهیم.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.