تجاوز به حریم رودخانه کرج پایان می گیرد؟

مديركل حفاظت محيط زيست  البرز گفت: تاپایان خرداد ماه كليه ساخت و سازهاي غيرمجاز و تصرف اراضی ملی در منطقه حفاظت شده رود خانه کرج شناسایی می شوند.

فردین ‫‫حكيمی،  مديركل حفاظت محيط زيست  البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: با توجه به مساعد شدن وضعيت هوا و شروع فعاليت ساخت وساز در حوضه آبريز رودخانه حفاظت شده كرج ، تيم ويژه متشكل از مامورين يگان حفاظت محيط زيست استان و منطقه حفاظت شده تشكيل و جهت شناسايی و برخورد با متخلفان به حالت آماده باش درآمدند.

مديركل حفاظت محيط زيست البرز افزود: طبق برنامه ريزی انجام شده در نظر داریم تا پايان خرداد ماه، كليه ساخت و سازهای غيرمجاز و تخلفات تصرف اراضی ملی در منطقه حفاظت شده و رودخانه كرج را شناسايی و به مراجع قضايی معرفی کنیم.

حكيمی با اشاره به ساخت و سازهای غيرمجاز در محدوده روستای وينه در بخش آسارا گفت: هفته گذشته كليه ساخت و سازهای غيرمجاز و تصرفات این روستا توسط ماموران يگان حفاظت شناسايی و گزارش های لازم به دادستانی محترم جهت صدور حكم توقف فعاليت اعلام شده است تا طبق قانون و مقررات با متخلفان برخورد شود. 

انتهای پیام / خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.