کشف اقلام آرایشی بهداشتی تاریخ مصرف گذشته در یافت آباد

مدیهی درباره کشف کالای تاریخ مصرف گذشته در یکی از انبارها در منطقه یافت آباد توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،محصولات آرایشی بهداشتی یکی از اقلامی است که بسیار در سلامت افراد تاثیر گذار است و یکی از مهم‌ترین نکات تاریخ و برچسب سلامت آنهاست.

صبح امروز به همراه سازمان تعزیرات حکومتی به یکی از انبار‌های کشف شده رفتیم، انباری در حوالی یافت آباد که اقدام به تعویض برچسب های تاریخ، برچسب سلامت و... می کردند.

برچسب هایی که مربوط به این لوازم نبود و هنگام بررسی مشخص شد که متخلفان بر روی یک محصول تاریخ گذشته، برچسب محصول تاریخ دار دیگری را نصب می کنند.

کشف اقلام آرایشی بهداشتی تاریخ مصرف گذشته در یافت آباد

طبق گفته کارشناسان حاضر در محل حدود ۷ نوع از انواع مختلف کالا در این انبار کشف شده و این اقلام ،برگشتی‌های فروشگاه‌ها است و دوباره تاریخ  را بر روی آن میزنند.

همچنین می گویند که مجوز این کار را شرکت اصلی داده، اما قاضی تعزیرات این موضوع را رد کرد و گفت:چنین چیزی وجود ندارد.

کشف اقلام آرایشی بهداشتی تاریخ مصرف گذشته در یافت آباد

 

تغییر تاریخ رنگ مو به واسطه اسپری و ثبت تاریخ جدید از جمله اقدامات انجام شده موجود در این کارگاه بود.

همچنین طبق گفته کارشناس قضا و دارو برخی از محصولات ۲ ساله که از تاریخ مصرفشان گذشته برچسب جدید میزنند.

به گفته کارشناسان این انبار، این اقلام چون ثبت شده نبود، اجازه نگه داری برچسب در آن وجود ندارد و کار الصاق برچسب باید تحت نظارت معاونت غذا و دارو و در انبار‌های ثبت شده انجام شود.

کشف اقلام آرایشی بهداشتی تاریخ مصرف گذشته در یافت آباد

ناصر مدیهی رییس شعبه ۱۴ بدوی تعزیرات حکومتی تهران اظهار کرد: تعداد کالا‌ها نیاز به بررسی مجدد دارد و طبق گفته کارشناسان حدود ۱ میلیارد تومان جنس در این انبار کشف شده و پلمپ می شود.

کارشناس معاونت غذا و دارو حاضر در انبار نیز گفت: با توجه به اینکه این کرم ها برای مراقبت پوست هستند، درصورتی که تاریخ مصرف آن گذشته باشد عوارضی را نظیر ناراحتی پوستی می تواند ایجاد کند.

ناصر مدیهی رییس شعبه ۱۴ بدوی تعزیرات حکومتی تهران اظهار کرد: باتوجه به گزارش خبری که داشتیم، کارشناسان سازمان صنعت معدن تجارت در حین بازرسی به یک انباری برخوردند که در آن چند کارگر مشغول کار بودند.

کشف اقلام آرایشی بهداشتی تاریخ مصرف گذشته در یافت آباد

رئیس شعبه ۱۴ بدوی تعزیرات حکمتی تهران با بیان اینکه کارگران برچسب های تاریخ گذشته روی محصول را با دقت و با یک تیغ کاتر درمی‌آوردند و تاریخ جدید روی آن نصب می کردند، گفت: باتوجه به حضور ما، پلیس امنیت اقتصادی و کارشناس معاونت قضا و دارو حین وارد شدن به انبار، دیدیم که باید بررسی‌های دقیق تری انجام شود.

او بیان کرد: این انبار تا برسی‌های دقیق‌تر و اعلام نتیجه پلمپ می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار