واکنش محسن رضایی به آزادسازی سهام عدالت

در پی آزادسازی سهام عدالت پس از موافقت مقام معظم رهبری، محسن رضایی این امر را گامی به سوی اقتصاد اسلامی خواند.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از موافقت رهبر معظم جمهوری اسلامی با پیشنهاد دولت در خصوص آزادسازی سهام عدالت و همچنین با ابلاغ رسمی رئیس سازمان خصوصی سازی مبنی بر این امر، اشخاص مختلفی درباره این مهم سخن گفتند.

محسن رضایی، دبیر مجمع مصلحت نظام با انتشار تصویری در حساب کاربری خود، سهام عدالت را گامی به سوی اقتصاد اسلامی خواند و نوشت: " سهام عدالت. سهام عدالت یک گام به سوی اقتصاد اسلامی بوده است که مخالفانش در ساماندهی کامل آن ایجاد تردید کردند. الان هم که با اجازه رهبر انقلاب از حالت بلاتکلیفی خارج شده، نباید مخالفین از فلسفه و اساس آن منحرف شوند و از محدوده تعیین شده بیرون بروند. هیئت عالی نظارت بر روند ورود شرکت‌های سرمایه پذیر و مالک شدن مستقیم سهامداران نظارت خواهد کرد".

در ادامه پست منتشر شده از سوی محسن رضایی را مشاهده می‌کنید:

سخنان محسن رضایی در رابطه با سهام عدالت


بیشتر بخوانید: تبریک سخنگوی وزارت امور خارجه به مناسبت روز خلیج فارس


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۱:۱۰ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
باز هم مقام معظم رهبری به فکر مردم هستند
-
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
خسته نباشید
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۶:۰۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
خیلی از ایرانیان سهام عدالت ندارند چرا تبعیض ؟!!! و چرا ثبت نام مجدد نمی کنید؟!!! این بی عدالتی محض است اگر ثبت نام نکنید مابقیه ایرانیان جا مانده از سهام عدالت رو باید هرچه سریعتر یه سامانه معرفی کنید برای ایرانیانی که اصلا سهام عدالت ندارند تا عدالت اجتماعی برقرار شود . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
آخرین اخبار