طرح ممیزی املاک هشترود انجام می‌شود

 فرماندار هشترود از آغاز طرح ممیزی املاک این شهرستان در آینده‌ای نزدیک خبرداد و گفت: در این طرح املاک و تمامی منازل مسکونی و واحد‌های تجاری و اداری ممیزی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ، امینیان فرماندار هشترود در شورای حفاظت از اراضی ملی و جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز از آغاز طرح ممیزی املاک این شهرستان در آینده‌ای نزدیک خبرداد و گفت: در این طرح املاک و تمامی منازل مسکونی و واحد‌های تجاری و اداری ممیزی می‌شوند.

 امینیان  افزود: از هشت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی و تجاری موجود در هشترود حدود ۵ هزار واحد بدون پروانه ساخت بوده و مجوز ندارند.

او خواستار نقشه برداری سریع رودخانه‌های جاری در شهرستان شد و گفت: اگر در این باره تعلل صورت گیرد متاسفانه حریم رودخانه‌ها توسط افراد تصرف می‌شود و دیگر هیچ بستری برای رودخانه‌ها وجود نخواهد داشت.

امینیان همچنین بر برخورد با چرای غیر قانونی دام در مراتع تاکید کرد و گفت: تخریب محیط زیست جرم است و با سوء استفاده گان برخورد خواهد شد.

او گفت: هیچ گونه دلسوزی برابر متخلفان صورت نخواهد گرفت و هیچ توجیهی قابل قبول نیست و وظیفه ما صیانت از اراضی ملی است نه خیانت به آن.

فرماندار هشترود همچنین از نبود پلیس ساختمان در شهرداری‌های هشترود و نظرکهریزی انتقاد کرد و گفت: نبود پلیس ساختمان باعث شده مردم هر جور دلشان می‌خواهد اقدام به ساخت و ساز و تخریب کنند.

شهرستان هشترود با ۵۷ هزار جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری جنوب شرق تبریز واقع است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار