مشارکت شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی در رزمایش کمک مومنانه

منطقه عملیاتی پارسیان شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی با هدف مشارکت در اجرای رزمایش كمك مومنانه به یاری نیازمندان در بحران کرونا شتافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس منطقه عملیاتی پارسیان در جمع خبرنگاران، گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص ضرورت حضور در رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مؤمنانه، این منطقه عملیاتی با مشارکت کارکنان به یاری اقشار آسیب‌دیده از ویروس کرونا و نیازمندان در شهرستان لامرد شتافت.

محمد نجفی افزود: با تلاش کارکنان این منطقه بسته ‎های معیشتی به ارزش ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال شامل اقلام غذایی نظیر برنج، مرغ، ماکارونی، سویا، حبوبات، روغن، رب گوجه فرنگی و شکر میان ۶۵ خانوار نیازمند شهرستان لامرد توزیع شد.

او ادامه داد: این اقدام نوع دوستانه با همکاری منطقه عملیاتی پارسیان، همیاری مسئولان و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان لامرد انجام شد.

نجفی، در پایان یادآور شد: منطقه عملیاتی پارسیان در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در جریان مبارزه با شیوع بیماری کرونا، پیش از این نیز در قالب گروه‌های جهادی اقدام به ضد عفونی و گند زدایی معابر شهری و روستایی، مسدود سازی و کنترل ورودی جاده‌های میادین گازی و حضور در ایستگاه‌های پایش سلامت در ورودی شهر‌ها در طرح فاصله گذاری اجتماعی شهرستان‌های لامرد، مهر و خنج مشارکت داشت.

منطقه عملیاتی پارسیان شامل چهار میدان فعال عملیاتی تابناک، هما، شانول و وراوی است که در جنوب استان فارس و در مجاورت شهرستان‌های لامرد، مهر، خنج و پارسیان قرار دارد و خوراک مورد نیاز پالایشگاه گاز پارسیان را تأمین می‌کند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار