در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا مطرح شد:

فعالیت مشاغل کم ریسک در مراکز تجاری و پاساژ‌ها تا ساعت ۲۰ تمدید شد

استاندار هرمزگان گفت: با توجه به بررسی کمیته مربوطه و نظر کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی استان، زمان فعالیت مشاغل کم ریسک در مراکز تجاری و پاساژ‌ها تا ساعت ۲۰ تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، فریدون همتی، استاندار هرمزگان گفت: با توجه به بررسی کمیته مربوطه و نظر کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی استان، زمان فعالیت مشاغل کم ریسک در مراکز تجاری و پاساژ‌ها مانند بازار طلا فروشی‌ها که کد بهداشتی را دریافت کرده اند، تا ساعت ۲۰ تمدید شد.

همتی در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا افزود: از این پس صنف آرایشگاه‌ها نیز می‌توانند با رعایت پروتکل بهداشتی طبق نظر کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی تا ساعت ۲۰ فعالیت کنند.

او گفت: فعالیت مشاغل پر ریسک همچنان ممنوع است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه باید همچنان حساسیت بسیار جدی نسبت به بیماری کرونا داشته باشیم، افزود: در مرحله اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند حتما باید تمامی پروتکل‌های بهداشتی در کار و فعالیت‌های مختلف رعایت شود.

همتی گفت: شعار اصلی ما همچنان ماندن در خانه و خودداری از تردد غیر ضروری است.

او افزود: در صورت ضرورت برای خروج از خانه و انجام فعالیت‌ها و مشاغل مختلف، اجرای تمامی دستورالعمل‌ها و پروتکل‌ها و توصیه‌های بهداشتی و ایمنی لازم و ضروری است.

همتی گفت: از همه مردم می‌خواهیم تا همچنان رعایت نکات بهداشتی را برای پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا جدی بگیرند و از هرگونه تجمع، ازدحام و برگزاری مراسم‌ها نیز خودداری کنند.

استاندار هرمزگان افزود: پیشگیری مهمترین عامل در شکست بیماری کرونا محسوب می‌شود و رعایت فاصله گذاری بسیار مهم است.

همتی گفت:همه باید در مکان‌های مختلف به ویژه اماکن و وسایل حمل و نقل عمومی این فاصله گذاری و نکات بهداشتی را رعایت کنیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.