عضو تیم ملی تیراندازی با تپانچه:

کارشناس پرستاری هستم/ با بیماران مبتلا به کرونا در ارتباط بودم

فروغی گفت: در بیمارستان با بیماران مبتلا به ویروس کرونا در ارتباط بودم و بیشتر از آن‌ها آزمایش می‌گرفتم.

جواد فروغی عضو تیم ملی تیراندازی با تپانچه در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: به دلیل اینکه شاغل هستم، تنها رفت و آمد من به محل کار و خانه ختم می‌شود. در خانه ورزش می‌کنم و تمریناتم به صورت خشک است. طبق برنامه‌ای که احمد نجفی سرمربی تیم ملی تیراندازی با تپانچه، ارائه می‌دهد تمرینات ورزشی خود را انجام می‌دهم.

او با اشاره به تفاوت تمرینات در اردو با تمرین در خانه افزود: مقداری حجم تمرینات در خانه نسبت به زمان اردو بیشتر شده، اما شاکله تمرین‌ها مثل قبل است. طناب زدن را نیز به تمرینات اضافه کرده ام.

فروغی ادامه داد: در طول روز حدود ۲ ساعت ورزش می‌کنم. در اردو علاوه بر تمرین خشک، گرم کردن، تمرین دیوار سفید و همچنین شلیک را در برنامه تمرینی داشتم؛ و روزانه بالای ۱۰۰ شلیک می‌کردم. تمرینات در اردو از لحاظ زمانی ۲ یا سه برابر بیشتر از تمرین در خانه طول می‌کشید.

دارنده سهمیه المپیک توکیو ۲۰۲۰ در رشته تیراندازی افزود: برای اینکه آمادگی بدنی و ذهنی خود را حفظ کنم ورزش را در برنامه روزانه ام دارم. طریقه نگه داشتن اسلحه کمک زیادی به تیرانداز برای حفظ آمادگی می‌کند.

او با اشاره به تعویق مسابقات المپیک گفت: تعویق المپیک برای من ناراحت کننده بود، زیرا برای حضور در این مسابقات آماده بودم. از قبل برای حضور در این مسابقات هماهنگ کرده بودم که به صورت تمام وقت در خدمت فدراسیون تیراندازی باشم. تعویق المپیک باعث شد برنامه کاری من به هم بریزد. در حال حاضر دوباره به محل کارم برگشتم و با شروع اردو‌ها مجبورم به صورت پاره وقت در خدمت تیم ملی باشم.

فروغی ادامه داد: امیدوارم تعویق المپیک تاثیر چندانی روی عملکرد من نگذارد.

عضو تیم ملی تیراندازی با تپانچه گفت: تاکنون در رشته تیراندازی مدال المپیک کسب نشده است. یکی از اهداف من این است که بتوانم در المپیک صاحب مدال شوم. به امید خدا بتوانیم در تیراندازی افتخار آفرین باشیم.

او افزود: بعد از شکست کرونا اول خداوند را شکر می‌کنم و بعد از آن فعالیت‌های ورزشی را در اولین فرصت پیگیری می‌کنم تا بیشتر از این از تمرینات دور نمانم.

فروغی با اشاره به اینکه کارشناس پرستاری است، گفت: از همکار‌های پزشک و پرستارم صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم که در این شرایط سخت جانفشانی می‌کنند. کار آن‌ها مانند رزمندگان مدافع حرم است. امیدوارم که خداوند به خانواده و نزدیکان آن‌ها سلامتی بدهد. از مردم می‌خواهم بیشتر همکاری کنند و طبق توصیه‌هایی که می‌شود عمل کنند، تا اینکه زودتر بتوانیم با این مشکل کنار بیاییم و به امید خدا بتوانیم این ویروس را ریشه کن کنیم.

عضو تیم ملی تیراندازی با تپانچه ادامه داد: با بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان ارتباط داشتم و برای انجام تست کرونا نیز همکاری می‌کردم. به این شکل که به صورت متمرکز مکان‌هایی را برای من و همکارانم مشخص می‌کردند، ما هم برای انجام تست با لباس استاندارد اقدام می‌کردیم.

او در پایان گفت: از مربیان و خانواده ام تشکر می‌کنم که با من همکاری می‌کنند و در این شرایط سخت، محیط را برای ما آماده می‌کنند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار