استاندار اردبیل:

توجه به معیشت و امنیت شغلی کارگران دغدغه دولت است

استاندار اردبیل گفت: توجه به معیشت و امنیت شغلی کارگران دغدغه دولت در وضعیت کنونی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در نشست با نخبگان کار و تولید به مناسبت هفته کارگر گفت: کارگران و کارفرمایان دو بال اقتصادی برای اوج گیری کشور هستند.

او بیان کرد: اگر امروز استان اردبیل در جایگاه‌های ملی توانسته خوش بدرخشد به واسطه نیروی کار فهیم و مسئولیت پذیر و کارفرمایان ارزش آفرین است.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه دولت نیز در کنار آن‌ها نقش حمایتی خود را انجام خواهد داد افزود: با توجه به مشکلات موجود تمام تلاش خود را با پشتوانه نیروی کار، در راستای کسب جایگاه مناسب در نظام اقتصادی کشور انجام خواهیم داد.

بهنام جو گفت: تجربه نشان داده است منافع و سطح رفاهی جامع کارگری و نیروی کار ارتباط تنگاتنگ با افزایش بهره وری دارد و اکنون نمونه این کار را با انتخاب کارگران شرکت کشت صنعت مغان به عنوان گروه کاری نمونه ملی و شرکت کشت و صنعت مغان به عنوان واحد نمونه ملی شاهد هستیم.

او تصریح کرد: حذف شرکت‌های خدماتی واسط و انعقاد قرارداد مستقیم با کارگران، افزایش دستمزد نیروی کار و افزایش امنیت شغلی کارگران یکی از اهداف مهمی بود که امروز شاهد به بار نشستن این تلاش‌ها در این بنگاه اقتصادی بزرگ هستیم.

استاندار اردبیل با اشاره به افزایش مشکلات اقتصادی اظهار کرد: کاهش تنش‌های کارگری در استان اردبیل در سال‌های اخیر نشان از همت کارآفرینان و مسئولان استانی برای پرداخت به موقع حقوق و مطالبات کارگری است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.