مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم خبر داد؛

پخش نغمه‌های رمضانی از برج‌های اذان شهر مقدس قم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از پخش مناجات‌های رمضانی در ایام ماه مبارک رمضان از برج‌های اذان شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ،مهدی کلانترزاده،مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم  با اشاره به پخش اذان از بر‌ج‌های اذان سطح شهر، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت اطلاع‌رسانی این برج‌ها طی ماه‌های اخیر مباحث مرتبط با اطلاع‌رسانی نیز با استفاده از این برج‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با تاکید بر اینکه استفاده از برج‌های اذان در مناسبت‌های مختلف برای اطلاع‌رسانی به مردم، تصریح کرد: یکی از موارد استفاده مطلوب و راهگشای این برج‌ها، اطلاع‌رسانی در خصوص کرونا بود، از زمانی که اعلام شیوع کرونا در شهر قم صورت گرفت از این برج‌ها برای اطلاع‌رسانی نکات بهداشتی و همچنین ضرورت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی استفاده شد.

کلانترزاده با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان و ضرورت ایجاد حال و هوای ماه میهمانی خدا در سطح شهر تصمیم بر پخش نوا‌های مناسب این ماه از این برج‌ها گرفته شد.

او گفت: به همین مناسبت از این برج‌ها نغمه‌هایی به مناسبت ماه مبارک رمضان و همچنین مناجات ماه خدا برای ایجاد حال و هوای رمضانی در شهر پخش می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با قدردانی از سازمان زیباسازی شهرداری قم در آماده‌سازی و فراهم‌آوری بستر لازم برای این کار، اظهار کرد: برج‌های اذان امکان بسیار خوبی در شهر بوده که طی سال‌های اخیر در میادین اصلی و مهم شهر راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار