معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام مطرح کرد؛

برپایی نمایشگاه آسیب‌های فضای مجازی در محل خانه کارگر

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام از برپایی نمایشگاه آسیب‌های فضای مجازی در محل خانه کارگر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سرهنگ فرزاد یاسمی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام با اشاره به برپایی نمایشگاه آسیب‌های فضای مجازی در محل خانه کارگر این استان، گفت:نیروی انتظامی تلاش‌های گسترده‌ای را برای حفظ امنیت، کسب و کار و مبارزه با قاچاق کالا انجام داده است.

سرهنگ یاسمی اظهار کرد: کارگران به عنوان زحمت کشان عرصه کار و تلاش در کشور یاد کرد که سهم بسزایی در امینت اقتصادی و پویایی جامعه دارند.

او با اشاره به برپایی نمایشگاه آسیب‌های فضای مجازی در محل خانه کارگر استان، بیان کرد:این نمایشگاه به مناسبت روز کارگر و با هدف آشنایی قشر کارگر و فرزندان آن‌ها با آسیب‌های فضای مجازی بر پا شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، امنیت کسب و کار‌ها را در گرو مبارزه همگانی با قاچاق در کشور دانست و اضافه کرد:نیروی انتظامی در کنار سایر نهاد‌های متولی تلاش‌های گسترده‌ای را در این زمینه انجام داده است.

سرهنگ یاسمی با اشاره به نام گذاری سال ۱۳۹۹ به عنوان جهش تولید، از سوی مقام معظم رهبری مدظله العالی، عنوان کرد: امیدواریم با برنامه ریزی مناسب و دقیق مسئولان، کسب و کار‌های کارگری که چند وقتی است که به واسطه شیوع بیماری کرونا با کساد مواجه شده است دوباره رونق گیرد.

او اعلام کرد: نمایشگاه آسیب‌های فضای مجازی بمدت یک هفته در محل خانه کارگر، واقع در خیابان پیروزی برپا شده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.