علت آب گرفتگی زیر گذر شهیدان شیخی چه بود؟

شهردار منطقه یک شیراز گفت: آب گرفتگی زیر گذر شهیدان شیخی ناشی از سرریز شدن شبکه آب و فاضلاب بود و مقرر شده این سازمان اقدام به بازسازی دریچه منهول کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  نامورچی با اشاره به آبگرفتگی ناشی از بارندگی امروز در زیر گذر شهیدان شیخی، گفت:  به اطلاع میرساند که با توجه به اخطاریه سازمان هواشناسی در خصوص بارندگی و احتمال آبگرفتگی معابر، برنامه ریزی لازم توسط حوزه اجرایی شهرداری منطقه یک صورت پذیرفته و کلیه پمپ‌ها و تاسیسات مربوطه از سوی کارشناسان مورد بازبینی قرار گرفته و ناظرین مقیم در نقاط حساس جهت سرکشی مکرر مشخص شد.

او افزود: در زمان بارندگی امروز شبکه آب و فاضلاب شهری به مرحله اشباع رسید و سرریز شدن آب متعفن از منهول موجود در رامپ خروجی زیرگذر و آب گرفتگی نسبتا شدیدی را نیز به دنبال داشت که با حضور به موقع پرسنل حوزه اجرایی شهرداری منطقه یک و عملکرد مطلوب تاسیسات شهری این مشکل در سریعترین زمان ممکن مرتفع شد.

شهردار منطقه یک شیراز اضافه کرد: با پیگیری‌های لازم نمایندگان شرکت آب و فاضلاب شهری در محل حاضر و مقرر شد طی دو روز آینده نسبت به رفع مشکل اقدام لازم صورت پذیرد تا دیگر شاهد مشکلاتی در این زمینه نباشیم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار