پیشنهاد فدراسیون فوتبال لیتوانی برای بازی های جام جهانی فوتسال

دبیرکل فدراسیون فوتبال لیتوانی برای برگزاری مسابقات جام جهانی پیشنهاد جدیدی را به فیفا ارسال کردند. 

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی مسابقات جام جهانی فوتسال قرار است اواخر شهریور ماه به میزبانی لیتوانی برگزار شود که هنوز در برگزاری این مسابقات ابهاماتی وجود دارد و به احتمال بسیار زیاد فیفا این رقابت ها را در شهریور ماه لغو و به زمان دیگری موکول خواهد کرد.

قرار بود امروز فدراسیون جهانی فوتبال تاریخ دقیق مسابقات جام جهانی فوتسال را اعلام کند که تا به این لحظه خبری از سوی فیفا اعلام نشده است. از همین یکی از رسانه های لیتوانی اعلام کرد که رو ادگار استنکویچوس فدراسیون فوتبال لیتوانی با برگزاری این مسابقات در شهریور ماه امسال مخالفت کرده و این فدراسیون به فیفا پیشنهاد داده که بهتر است رقابت های جام جهانی به شهریور ماه سال بعد موکول شود. حتی آن ها پیشنهاد درخواست خود را هم به فیفا ارسال کرده و منتظر هستند تا ببینند در نهایت فدراسیون جهانی فوتبال چه تصمیمی برای رقابت های جام جهانی می گیرد.

طبق اعلام قبلی فیفا مسابقات فوتسال جام جهانی قرار بود از ۲۳ شهریور ماه تا ۱۳ مهر ماه به میزبانی لیتوانی برگزار شود و هنوز برگزاری این رقابت ها در هاله ای از ابهام قراردارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار