اولین تریلر و جزئیات بازی Assasin's Creed Valhalla منتشر شد

شرکت یوبیسافت تصمیم گرفت تا با انتشار اطلاعات و تریلر جدیدترین نسخه سری محبوب اساسینز، به انتظار طرفداران خود پایان دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سرانجام پس از انتظار‌های فراوان از سوی طرفداران سری بازی اساسینز، یوبیسافت با انتشار تریلر بازی پاسخی راضی کننده برای تمامی مخاطبین خود منتشر کرد.

شرکت Ubisoft حالا قصد دارد تا وایکینگ‌ها را به دنیای بازی‌های Assassins Creed بیاورد. نسخه جدید سری بازی‌های اساسینز که روز گذشته با عنوان Assassin's Creed Valhalla معرفی شد حالا سبکی جدید را تجربه می‌کند.

اطلاعات کامل از بازی مورد انتظار Assassin's Creed Valhalla

اولین تریلر منتشر شده از جدیدترین نسخه سری محبوب شرکت یوبیسافت نشانگر دنیای بازی در قالبی سینمایی است که بربر‌های خشن و بی‌رحم را به نمایش می‌کشد. ستاره نقش اول این بازی که اویور نام دارد، یک وایکینگ جنگجو است که می‌تواند قبیله‌ها و طوایف بربر‌ها را در مبارزه‌ها هدایت کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده کاربران قادر خواهند بود تا علاوه بر انتخاب جنسیت بازیکن خود، شکل و ظاهر آن را نیز شخصی‌سازی کنند. داستان بازی نیز روایت‌گر اتفاقاتی از نوروژ تا انگلیس صده نهم تاریخ میلادی است و شامل سه شهر بزرگ London، Winchester و Jórvík خواهد بود.

اولین تریلر و جزئیات بازی Assasin's Creed Valhalla منتشر شد + ویدیو

بازیکن‌ها در این عنوان می‌توانند شخصیت خود را به صورت کلی ارتقا داده و آن را با دقت شخصی‌سازی کنند. این شخصی‌سازی‌ها و قابلیت‌ها همچنین درباره ساخت شهرک‌ها و ایجاد ارتباط با متحدین نیز صدق می‌کند. یوبیسافت در ادامه نیز قابلیت‌های همچون ماهی‌گیری، شکار و رقابت‌های تفریحی را نیز برای خریداران این عنوان فراهم ساخته است. پس از ساخت بازی Assassin's Creed Odyssey حالا شرکت یوبیسافت در نظر دارد تا به گیمر‌ها قدرت بیشتری در هدایت شخصیت بازی بدهد و افراد بتوانند آن‌طور که دوست دارند بازی خود را پیش ببرند.

اولین تریلر و جزئیات بازی Assasin's Creed Valhalla منتشر شد + ویدیو

گفتنی است این بازی قرار شده تا در پاییز سال ۲۰۲۰ برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان، پلی استیشن ۴، رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل آینده شرکت‌های مایکروسافت و سونی عرضه شود. همچنین قرار است تا شرکت یوبیسافت در هفته آینده برای حضور در مراسم اکس‌باکس ویدیویی از گیم‌پلی بازی آماده کرده و آن را به نمایش بگذارد تا کاربران بتوانند ارتباط بیشتری با جدیدترین نسخه اساسینز داشته باشند.

در ادامه نیز تریلر منتشر شده را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: بازی The Last of Us Part 2 حداقل ۱۰۰ گیگ حجم خواهد داشت


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار