اهداء بن ٦ میلیون ریالی به کارگران خدمات شهری

معاون خدمات شهری شهرداری همدان از اهداء بن ٦ میلیون ریالی به کارگران خدمات شهری همدان خبر داد.

اهداء بن ٦ میلیون ریالی به کارگران خدمات شهریعلی ضمیر معاون خدمات شهری شهرداری همدان در گفت و گو با خبرنگاربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ با اشاره به روز جهانی کار و کارگر گفت: از زحمات پاکبانان نمی‌توان به سادگی گذشت کرد چرا که در ایام تعطیلات نوروز با وجود ویروس کرونا که خیلی از شهروندان در کنار خانواده‌هایشان بودند، اما تمامی نیرو‌های خدمات شهری که خود در خطر ابتلا به این ویروس بوده، در خط مقدم خدمت به مردم به عنوان مدافعان سلامت، به طور شبانه روزی در سطح خیابان‌های شهر با جمع‌آوری پسماند‌های شهری اجازه ندادند که شهر پاکیزگی خود را از دست بدهد.

او با بیان اینکه درحال حاضر مدیریت شهری با حدود ۹۰۰ نفر پاکبان و ۳۰۰ نفرکارگر نگهداری فضای سبز و سایر کارگران حوزه خدمات شهری در مناطق و معابر مختلف مشغول فعالیت بوده و توجه به سلامت آن‌ها در اولویت است افزود: همه آن‌ها به اقلام بهداشتی نظیر ماسک و دستکش مجهز هستند.

علی ضمیربیان کرد: نیرو‌های فضای سبز نیز در این وضعیت سعی کردند فضای شهر را تغییر داده و آن را برای تقویت روحیه شهروندان شاد و سر سبز نگاه دارند.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان ادامه داد: علاوه بر جمع‌آوری زباله در روز‌های شیوع ویروس کرونا، روزانه مبلمان، تأسیسات شهری و اماکن عمومی سطح شهر نیز ضدعفونی می‌شود.

او گفت: در فرصت مناسب به مناسبت روز کارگر از کارگران نمونه امور رفت و روب و جمع آوری زباله تجلیل خواهد شد.

علی ضمیر اظهار داشت: خوشبختانه هیچ یک از پاکبانان و کارگران خدمات شهری تاکنون به این ویروس مبتلا نشدند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.