توزیع بیش از ۴۰۳ هزار بسته معیشتی در فارس

جانشین سپاه فجر فارس گفت: بیش از ۴۰۳ هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی در میان خانواده های نیازمند استان توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار یدالله بوعلی جانشین سپاه فجر فارس در حاشیه جلسه تقویت همکاری، مشارکت خیران و مردم برای پشتیبانی از نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا، با اشاره به کمک‌های انجام شده،گفت: در مجموع ۴۰۳ هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی بین مردم نیازمند فارس توزیع شده است.

او، بیان کرد: در این مدت سپاه فجر فارس ۲۹ هزار بسته معیشتی به ارزش سه میلیون ریال به مردم نیازمند هدیه کرده که میزان کمک‌های سپاه ۸۷ میلیارد ریال بوده  و در نواحی و رده‌های مقاومت نیز در حال حاضر ۱۲۰ هزار بسته معیشتی بین مردم نیازمند توزیع شده که هر بسته به طور میانگین ۲ میلیون ریال ارزش داشته و در مجموع ۲۴۰ میلیارد ریال هزینه  بسته‌ها بوده است.

سردار بوعلی با اشاره به اهدای چهار هزار و ۵۰۰  سی سی خون بسیجیان به بیماران نیازمند تصریح کرد: ۱۴ میلیارد ریال هم کمک‌های نقدی  با مشارکت بسیجیان به این طرح هدیه شده است.

جانشین سپاه فجر با بیان اینکه ۲۷۸ میلیارد ریال اجاره بها منازل و مغازه‌ها در طرح (مواسات و همدلی) مورد بخشش قرار گرفته  ادامه داد: بیش از سه میلیارد ریال هم تسهیلات ارائه شده است.

او، افزود: ۹۰ هزار بسته معیشتی هم به ارزش هر بسته ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) به مردم نیازمند هدیه شد که میزان این هدیه‌ها ۲۲۵ میلیارد ریال بوده است.

سردار بوعلی با تاکید بر اینکه یک میلیون پرس غذای گرم نیز با همکاری این نهاد حمایتی تا پایان ماه مبارک رمضان در میان افراد نیازمند توزیع می‌شود، اضافه کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نیز در قالب رزمایش (بنیاد احسان) ۴۰ هزار بسته معیشتی را در میان خانواده های نیازمند توزیع کرد که ارزش هر بسته سه میلیون و ۲۰۰ هزار ریال بود که در مجموع ۱۲۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

او، با اشاره به اینکه (خانه خیران) تاکنون ۴۷ هزار بسته معیشتی را بین مردم نیازمند توزیع شده، اظهار کرد: (خانه خیران) میزان ۲ میلیارد ریال کمک نقدی را به افرادی که بیکار شده اند هدیه کرد و ۴۲۰ مورد تخفیف اجاره بهای منازل و مغازه‌ها را در دستور کار قرار داد که هشت هزار کفش و لباس بچگانه بین خانواده‌های نیازمند توزیع کرد.

جانشین سپاه فجر با تاکید براینکه از سوی ۲۰ موکب اربعین حسینی در مجموع هفت هزار و یکصد بسته معیشتی را توزیع شده،گفت: مجمع خیران در قالب ۲۰ خیریه پیشکسوتان دفاع مقدس ۶ هزار بسته معیشتی را توزیع کرده است.

او، با بیان اینکه مجموعه (بارش مهربانی دانشگاهیان شیراز)، ارتش جمهوری اسلامی و نیروی دریایی سپاه در فارس به ترتیب یک هزار، ۲ هزار و یک هزار بسته معیشتی توزیع شده گفت: هیئت‌های مذهبی فارس نیز ۲۰ هزار بسته معیشتی بین مردم نیازمند توزیع کردند که ارزش هر بسته ۲ میلیون ریال بود و در مجموع برای این بسته ها ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

سردار بوعلی بیان کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس هم بیش از سه هزار کارت هدیه به ارزش هر بسته سه میلیون ریال بین نیازمندان رزمنده توزیع کرده است.

جانشین سپاه فجر با بیان اینکه گروه‌های جهادی با محوریت آستان حضرت علی بن حمزه (ع)، یک هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی و یک هزار و ۵۰۰ معیشتی هم در نیمه ماه مبارک رمضان توزیع کرده اند، ادامه داد: کانون رهپویان وصال  تاکنون ۲ هزار بسته معیشتی را توزیع کرد ه و ۲ هزار بسته نیز در نیمه رمضان توزیع می شود.

سردار بوعلی با اشاره به اینکه از سوی قرارگاه تبلیغی (عمار) مدرسه علمیه (منصوریه) شیراز تاکنون سه هزار بسته معیشتی توزیع شده، افزود: طلاب خواهر حوزه علمیه خواهران فارس نیز تاکنون ۶ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی را توزیع کرده است.

جانشین سپاه فجر اضافه کرد: سازمان‌های مردم نهاد زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان فارس تاکنون ۲ هزار بسته معیشتی را توزیع کرده است که این سازمان‌های مردم نهاد، ۴۰۰ میلیون ریال هم به مستاجران برای اجاره بهای خود هدیه کرده اند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار