نماینده، ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی مشترک روز ۱۲ اردیبهشت که به مناسبت شهادت استاد شهید مرتضی مطهری، به نام معلم مزین شده است را به جامعه معلمان، استادان و فرهنگیان تبریک گفتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، در پیام مشترک حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی و احمدعلی موهبتی آمده است: سالروز شهادت آیت‌الله مرتضی مطهری (ره) که امام بزرگوارمان وی را درختی پرثمر نامید و فرزند عزیزش خواند فرصت مناسبی است تا عظمت جایگاه معلم را در عرصه تعلیم و تربیت یادآور شویم.

جایگاه والایی که امام راحل عظیم الشأن، آن را شغل انبیا دانستند و بی شک ساخت آینده روشن انقلاب اسلامی تا حد زیادی در گرو تلاش این قشر خدوم و دلسوز است.

تربیت نسل معتقد به آرمان‌های انقلاب اسلامی، رسالتی است که امروز بر عهده معلمان جامعه است. شهید حججی‌ها، احمدی روشن‌ها، میرحسینی‌ها و حسین‌بُرها محصول تربیت معلمانی دلسوزند که امروزه در جای جای میهن اسلامی مشغول خدمت خالصانه هستند.

این روز‌ها در بحبوحه شیوع ویروس کرونا و شکل‌گیری امواج مواسات و همدلی در دریای بیکران نیکوکاری مردم ایران، جامعه معلمان حقیقتا نقش بی بدیلی ایفا و شاگردان خود را حتی در سخت‌ترین روز‌ها تنها نگذاشته و امر خطیر تعلیم و تربیت را رها نکرده‌اند که حقیقتا جای تقدیر دارد.

اینجانبان ضمن پاسداشت روز معلم و تبریک به جامعه فرهنگیان کشور بویژه استان سیستان و بلوچستان و همچنین خانواده محترم این عزیزان، ضرورت حفظ منزلت منزلت معلمان را بر خود و بر آحاد جامعه اعم از مسوولان، نخبگان و مردم متذکر گشته و رجا واثق داریم که با تلاش مضاعف این قشر زحمتکش در تربیت نسل جوان، خیزش عظیمی در گام دوم انقلاب اسلامی و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی رقم بخورد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار