تداوم اقدامات پیشگیرانه در روستاهای غیزانیه اهواز برای مقابله با کرونا

بخشدار غیزانیه اهواز گفت: اقدامات پیشگیرانه در روستاهای بخش غیزانیه اهواز از ابتدای شیوع ویروس کرونا آغاز شده و به صورت مستمر ادامه دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رسول ساکی بخشدار غیزانیه اهواز با اشاره به اقدامات پیشگیرانه مقابله با کرونا ویروس در روستاهای این بخش گفت: توزیع بسته های معیشتی به همت نیروهای بسیج، راه اندازی کارگاه تولید ماسک و توزیع بین مردم، نشست با روستائیان در خصوص آموزش ها و توصیه های بهداشتی،لایروبی جوی و جداول به منظور حفظ نظافت عمومی، برگزاری مانور ضد کرونایی، توزیع مواد ضد عفونی بین دهیاران، برپایی ایستگاه تب سنجی، تبلیغات محیطی در خصوص هشدارها و ارائه آموزش برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از جمله اقداماتی است که در این مدت انجام شد.

او افزود: این اقدامات با تلاش و همکاری نیروهای سپاه و بسیج، پاسگاه انتظامی و کلانتری۲۰ ، مسئولان برق غیزانیه، شرکت های نفت و گاز کارون و مارون، مرکز بهداشت شرق اهواز، شوراها و دهیاران، گروه های مردمی و جهادی، پادگان شهید درویش، جوانان انجمن علمی فرهنگی غیزانیه و نیروهای بخشداری انجام شد.

ساکی از همکاری خانواده ها و طوایف در برگزار نکردن آیین های شادی و عزا بویژه خانواده بزرگ شیخ حنش مجدم که بعد از فوت همسر شیخ حنش مجدم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از برگزاری مراسم خودداری کردند، تشکر و قدردانی کرد.

بخشدار غیزانیه اهواز در پایان با بیان اینکه شرایط هنوز عادی نشده است، تاکید کرد: مردم همچنان توصیه های بهداشتی را رعایت کنند، خودداری از تردد در اماکن و معابر، پرهیز از تجمعات و رعایت اصول بهداشتی بهترین اقدام برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.