مراکز مذهبی طالقان با رعایت پروتکل بهداشتی مجاز به فعالیت هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: از سوی ستاد ملی کرونا فقط طالقان در استان به عنوان منطقه سفید در بیماری کرونا تعیین شده، که مراکز مذهبی این شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

مراکز مذهبی طالقان با رعایت پروتکل بهداشتی مجاز به فعالیت هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حجت الاسلام مهدی ولایی برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در خصوص سئوالات مسئولان مراکز مذهبی و مساجد در مورد بازگشایی مراکز گفت: مساجد و هیئات مذهبی در این ایام تعطیل نبوده، بلکه هر مسجد محور فعالیت‌های اجتماعی محله‌ خود بوده و هر امام جماعت نیز امامت محله را با هنرنمایی و زیبایی، در راستای خدمت رسانی به مردم به عهده داشته است .

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز افزود: اکنون فقط شهرستان طالقان در استان البرز  در وضعیت سفید است و دیگر شهرستان ها وضعیت زرد داشته و تا اطلاعیه بعدی ستاد، شهرستان های سفید می‌توانند پس از ابلاغ ستاد استان با رعایت پروتکل های لازم، شروع به فعالیت دوباره کنند.

ولائی برحق، همچنین ضمن قدردانی از فعالان جهادی مساجد و هیئات مذهبی گفت: تمام مراکز آمادگی نسبی برای بازگشایی دوباره را داشته باشند تا به محض رفع موانع و بهبود شرایط ، با رعایت و انجام دستورالعمل های بهداشتی شروع به فعالیت کنند.

او افزود: با توجه به حساسیت های موجود در صورت تغییر برخی شاخص ها و تصمیمات جدید اطلاع رسانی  عمومی مجدد صورت می پذیرد.

بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا فقط ۱۱۴ شهرستان در کل کشور به عنوان منطقه سفید اعلام شده اند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.