انتخاب رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی سیستان وبلوچستان

محمد امیر براهویی با کسب ۱۳ رای، از ۱۳ رای ماخوذه به مدت چهارسال سکان‌دار هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی سیستان وبلوچستان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمد امیر براهویی با کسب ۱۳ رای، از ۱۳ رای ماخوذه به مدت چهارسال سکان‌دار هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان سیستان وبلوچستان شد.

محمد امیر براهویی در نشست مجمع انتخاباتی هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان سیستان و بلوچستان ضمن تبریک مناسبت‌های روزملی شوراها، خلیج فارس و روز کار و کارگر اظهار داشت: پیشرفت و توسعه هیات ورزش‌های بومی و محلی در پی حمایت‌ها، همراهی و تلاش‌های اداره کل ورزش و جوانان استان، روسای ادارات ورزش و جوانان، روسای هیات‌های شهرستانی و جامعه ورزش روستایی بوده است.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی سیستان وبلوچستان گفت: طی یک دوره چهار ساله برنامه‌های عملکردی این هیات روند رو به رشد و قابل توجهی داشته است چنان‌که شاهد کسب رتبه‌های برتر در حوزه‌های متفاوت درسطح ملی، منطقه‌ایی و استانی بوده‌ایم.

وی گفت: مهمترین دغدغه در مسیر توسعه ورزش روستایی و احیای بازی‌های بومی و محلی، مظلومیت و محرومیت‌های این حوزه در توزیع امکانات و اعتبارات و توجهات بوده است.

وی با اشاره به عملکرد رو به رشد هیات طی سال‌های گذشته عنوان داشت: امروز علی رغم محدودیت‌های که در خصوص ویروس منحوس کرونا ایجاد شده، ۱۶۰۰ برنامه در طول یک سال اخیر در سطح استان برگزار شده، در حالی که هیات ورزش روستایی و بومی و محلی استان در زمان تحویل، تعداد ۱۲۳ برنامه داشته است، این مهم نشان از روند رو به رشد و چشمگیر، در این مسیر بوده است.

وی دوره‌های آموزشی، المپیاد‌های ورزشی، اردو‌های تیم ملی، خانه‌های ورزش روستایی، زمین‌های چمن مصنوعی، عملکرد ورزش بانوان، تشکیل انجمن ورزشی کشتی کچ گردان و. را از جمله برنامه‌های شاخص و عملکرد رو به افزایش این هیات دانست.

براهویی به ایجاد خانه‌های ورزش روستایی استان و افزایش ورزشکاران سازمان یافته اشاره کرد و گفت: این هئیت فاقد خانه‌های ورزش روستایی بوده است طی این چهارسال اخیر باحمایت و همت مدیرکل ورزش جوانان استان و پیگیری‌های این مجموعه، بالغ بر ۲۵۷ روستا از تجهیزات ورزشی بهره‌مند شده‌اند، همچنین ورزشکاران سازمان یافته از ۲۰۰۰ نفر به بیش از ۱۱ هزار نفر افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: امروز هئیت ورزش روستایی استان در حوزه‌های مختلف همچون میزان فعالیت‌های ورزشی، افزایش ورزشکاران سازمان‌یافته، ورزشکاران اعزامی به مسابقات و جشنواره‌های ورزشی نسبت به هیات‌های دیگر رشد چشمگیری دارد.

رئیس هئیت ورزش روستایی و باز‌های بومی و محلی استان خاطر نشان کرد: با نظر به اینکه در سال جهش تولید قرار داریم امید است شاهد جهش و توسعه ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان در حوزه‌های متفاوت، برنامه‌های عملکردی، زیرساخت‌های ورزشی و افزایش ورزشکاران سازمان یافته در سطح استان باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار