در بسته حوادث ۱۳ اردیبهشت بخوانید؛

آتش سوزی در کوی یاسر شهر چمران

مهم‌ترین حوادث امروز، شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز شنه ۱۳ اردیبهشت ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

حیاط یک باب منزل مسکونی در ماهشهر آتش گرفت

 بهمن شکاری مسئول آتش نشانی شهر چمران گفت: حوالی ساعت ۴ با مداد آتش سوزی در کوی یاسر شهر چمران رخ داد که صادق آلبوغبیش به عنوان افسر آتش نشان و همکارانش به موقع در محل حادثه حاضر شدند.

او در ادامه بیان داشت: با تلاش آتش نشانان این حریق مهار گردید.

شکاری تصریح کرد: این آتش سوزی در حیاط خانه رخ داد و نیرو‌های آتش نشانی شهر چمران به همراه آتش نشان‌های شرکت عملیات غیر صنعتی (شهرک بعثت) در مهار آتش موفق بودند، تا شعله‌ها به سمت منازل دیگر هجوم نبرند.

 مسئول آتش نشانی شهر چمران ادامه داد: خوشبختانه به کسی آسیب جانی نرسید و فقط وسایل مختصری طعمه حریق آتش شد.

توزیع کننده مواد مخدر در رامهرمزدستگیرشد

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی شهرستان رامهرمز گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه یک نفر در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت می‌کند، شناسایی و دستگیری وی در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و تحقیقات اولیه متهم را شناسایی و وی را دستگیر و در بازرسی از خودروی متهم مقدار ۱۵۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف کردند.

سرهنگ سهرابی تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

دستگیری سارق و مالخر قطعات خودرو در بهبهان

سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو در برخی از مناطق شهر بهبهان، بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۲ بهبهان با اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند سارق عامل آن سرقت‌ها را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزی تصریح کرد: آن سارق در تحقیقات پلیس به ارتکاب ۱۴ فقره سرقت قطعات خودرو‌ها و فروش آن‌ها اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی بهبهان ادامه داد: با شناسایی هویت و محل اختفای خریدار قطعات مسروقه، مالخر بهمراه تعداد زیادی اقلام سرقتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.