تشدید نظارت‌های بهداشت محیط همدان در گام دوم فاصله گذاری اجتماعی

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: نظارت‌های بهداشت محیط این شهرستان در گام دوم فاصله گذاری تشدید شد.

تشدید نظارت‌های بهداشت محیط همدان در گام دوم فاصله گذاری اجتماعیمحمد خیراندیش، رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت:به منظور طرح فاصله گذاری اجتماعی در گام دوم مبارزه با ویروس کرونا بازرسی بهداشتی همزمان با سراسر استان در همدان اجرا شد.

او با بیان ینکه در بازرسی از واحد‌های صنفی ۳۰۳ مورد اخطار به اصناف داده شده است افزود:  از این تعداد ۱۰۳ واحد از جمله ۷۸  نانوایانی ها است که به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و توجه نکردن به دستور بازرسان بهداشت محیط  و اصناف پلمب شدند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان ادامه داد:در حال حاضر ۶۰۰ نانوایی در همدان فعال هستند که طی بازدید‌های انجام شده افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده بودند تذکر و آموزش‌های لازم را به آن‌ها داده شد ودر صورت رعایت نکردن موارد بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی پلمب می‌شوند.

خیراندیش با اشاره به اینکه از آغاز اجرای طرح نظارت بر اصناف به ویژه عرضه کنندگان مواد غذایی ۱۶ هزار مورد بازرسی انجام شده است اضافه کرد:  ۲۰ تیم در دو شیفت صبح و بعدازظهر بازرسی از اصناف را برعهده دارند .

او با بیان اینکه ثبت وضعیت سلامتی مردم در مرکز بهداشت هم همچنان ادامه دارد گفت مردم می‌توانند با سامانه ۱۹۰ مرکز بهداشت تماس بگیرند تا وضعیت سلامتی خود و اعضای خانواده را در سامانه سلامت ثبت کنند.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار